کد خبر ۲۴۶۱۰ انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۲

اسکان بیش از372 هزار نفر روز در مدارس استان قم

رییس ستاد اجرایی اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اسکان 372هزار و 903 نفر روز در مدارس استان از ۲۷ اسفند ماه گذشته تا دهم فروردین ماه خبر داد.

 به گزارش  قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، حسن عبداللهی مهر با اشاره به اینکه طرح نوروزی اسکان آموزش و پرورش قم تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد، ابراز داشت: این تعداد نفر شامل خانواده های فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس قم اسکان داده شده اند.

وی بیان داشت: نزدیک به 360 هزار و 152 نفر روز شامل  48 هزار و 21 خانوار فرهنگی هم چنین 12 هزار و751 نفر روز شامل یک هزار و 700 خانوار غیر فرهنگی تاکنون از امکانات اسکان آموزش و پرورش قم استفاده کرده اند.

وی با اشاره به ظرفیت اینکه این تعداد افراد در ۳۴۳ مدرسه خدمات رفاهی دریافت کرده اند گفت: این تعداد مدرسه شامل بیش از سه هزار کلاس در استان قم است که برای اسکان فرهنگیان تجهیز شده است.

عبداللهی مهر، افزود: ۲۰ مدرسه در اطراف حرم مطهر نیز برای تسهیل در تردد زائران و مسافران فعال است که امکانات رفاهی و اسکان را ارایه می دهد.

رییس ستاد اجرایی اسکان اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: فرهنگیان می توانند با مراجعه به چهار ستاد اسکان آموزش و پرورش استان قم در نواحی مختلف استان تا در مدارس تجهیز شده اسکان شوند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com