کد خبر ۲۴۳۳۸ انتشار : ۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۸

اسکان بیش از 40 هزار نفر در مدارس استان قم

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم از اسکان بیش از 40 هزار نفر در مدارس استان از 27 اسفند ماه گذشته تا کنون خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری تسهیلات زائران استان قم، ناصر حمزه ای روز شنبه اول فروردین ماه در جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زائران استان ابراز داشت: در این مدت 44 هزار و 289 نفر شامل خانواده های فرهنگی و غیر فرهنگی در مدارس قم اسکان داده شده اند.

وی بیان داشت: نزدیک به 42 هزار و 449 نفر شامل هشت هزار و 611 خانوار فرهنگی هم چنین یک هزار و 840 نفر شامل 462 خانوار غیر فرهنگی طی چهار روز اخیر از امکانات اسکان آموزش و پرورش قم استفاده کرده اند.

وی با اشاره به ظرفيت پذيرش 17 هزار نفر در بيش از سه هزار كلاس در استان قم گفت: اين تعداد كلاس در 404 مدرسه براي اسكان فرهنگيان تجهيز شده است.

حمزه ای افزود: 20 مدرسه در اطراف حرم مطهر نيز براي تسهيل در تردد زائران و مسافران فعال است كه امكانات رفاهي و اسكان را ارايه مي دهد.

وي با اشاره به اينكه وضعيت پذيرش اسكان در مدارس استان قم از دهم اسفندماه به صورت اينترنتي بوده است، گفت: فرهنگيان با وارد به سامانه اطلاعات خود را ثبت كرده و مدارس مورد نظر را انتخاب كرده اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com