کد خبر ۲۴۶۵۶ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۴
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبرداد

مصدومیت 50نفر در حوادث جاده‌ای قم

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: 50 نفر در حوادث جاده‌ای روز گذشته مجروح شدند که 47 نفر از آنها به بیمارستان‌های قم انتقال یافته و 3 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث ترافیک جاده‌ای استان قم از ساعت 8 صبح روز گذشته تا ساعت 8 صبح امروز جمعه عنوان کرد: در این مدت 23 تصادف در تمام محورهای استان رخ داد که بیشترین حوادث در جاده کهک با 9 تصادف بود.

وی با بیان اینکه 3 مورد از تصادفات مربوط به عابرین بود، ابراز کرد: 50 نفر در حوادث جاده‌ای روز گذشته مجروح شدند که 47 نفر از آنها به بیمارستان‌های قم انتقال یافته و 3 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند که با این تعداد مصدوم می‌توان گفت بیشتر حوادث جاده‌ای ایام نوروز قم در روز طبیعت رخ داد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با اعلام اینکه 20 نفر از مصدومان را موتورسواران تشکیل می‌دادند، خاطر نشان کرد: بر اثر سقوط دو نفر از موتورسیکلت در جاده کهک به فردو و مصدومیت شدید دو نفر در اثر برخورد یک دستگاه اتومبیل با موتورسیکلت در محور پردیسان به ورجان، بالگرد امداد اورژانسی قم دو بار برای این حوادث که از ساعت 13 تا 16:30 رخ داده بود، برای انتقال مصدومین به بیمارستان شهید بهشتی قم اعزام شد.

فراهانی تعداد مراجعین روز گذشته به شش ایستگاه سلامت را 221 نفر عنوان کرد و افزود: از ابتدای طرح امداد نوروزی(27 اسفندماه) تا صبح امروز جمعه 2 هزار و 226 نفر به ایستگاه‌های سلامت قم مراجعه کردند.

وی یادآور شد: 153 تصادف جرحی از ابتدای طرح امداد نوروزی رخ داده است که 303 مجروح از این حوادث به مراکز درمانی قم منتقل و 92 نفر دیگر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com