کد خبر ۲۴۶۴۲ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۹
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم خبر داد

مصدومیت 30 نفر در حوادث ترافیک جاده‌ای قم

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم از مصدومیت 30 نفر و اعزام دو مرتبه بالگرد امدادی اورژانس در حوادث ترافیک جاده‌ای قم خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدجواد باقری با اشاره به حوادث ترافیک جاده‌ای قم از ساعت 8 صبح تا 13 ظهر امروز پنج‌شنبه اظهار کرد: در این مدت 8 تصادف رخ داد که در تمامی آنها آمبولانس‌های اورژانس115 به محل حادثه اعزام شدند و 16 تن از مجروحین را به مراکز درمانی قم منتقل و 2 نفر دیگر را نیز در محل حادثه درمان کردند.

وی ادامه داد: این حوادث در محورهای کهک، جاده قدیم کاشان، جاده گرمسار و ... رخ داد که یک مصدوم با حال وخیم در جاده گرمسار شاخص‌ترین حادثه صبح امروز بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم با بیان اینکه از ساعت 13 ظهر تا 16 و 11 دقیقه امروز هفت مورد تصادف اتفاق افتاده است، ابراز کرد: سقوط دو نفر از موتور سیکلت در جاده کهک به فردو و مصدومیت شدید دو نفر در اثر برخورد یک دستگاه اتومبیل با موتور سیکلت در محور پردیسان به ورجان موجب شد دو مرتبه بالگرد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدومین را به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل کند.

باقری تصریح کرد: برای پنج حادثه دیگر در ظهر امروز، پنج دستگاه آمبولانس برای انتقال 8 مصدوم به محل حادثه اعزام و تمامی بیماران را به مراکز درمانی قم منتقل کردند.

وی تاکید داشت موارد ذکر شده تنها برای حوادث ترافیک جاده‌ای از ساعت 8 صبح تا ساعت 16 و 11 دقیقه امروز پنج‌شنبه می‌باشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com