کد خبر ۲۴۶۶۵ انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۳
نماینده اوقاف و امور خیریه در کهک عنوان کرد

برگزاری موفق طرح آرامش بهاری در «کهک»

حجت‌الاسلام ابوالحسن خسروانی نماینده اوقاف و امور خیریه در کهک گفت: استقبال از خیمه‌های معرفت و طرح آرامش بهاری در کهک گویای برگزاری موفقیت‌آمیز این طرح در نوروز فاطمی امسال است.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام ابوالحسن خسروانی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز طرح آرامش بهاری در کهک اظهار کرد: در ابتدای تعطیلات نوروزی، در بیشتر بقاع متبرکه برنامه‌های ویژه سال نو تدارک و نیز در بقاع متبرکه‌ای همچون امامزاده فاضل(ع) روستای بیدهند، امامزاده ابراهیم(ع) روستای سیرو و به صورت شاخص در آستان مقدس زینب خاتون(س) برگزار شد.

وی افزود: خیمه معرفت در آستان مقدس امامزاده زینب خاتون(س) نیز با چندین غرفه از جمله پاسخگویی شرعی، فرهنگ انتظار، عفاف و حجاب، سخنرانی چند رسانه‌ای و کودک و نوجوان طی این مدت فعال بود.

نماینده اوقاف و امور خیریه در کهک با بیان اینکه سه نفر روحانی مستقر در این خیمه مشغول ارائه خدمات مشاوره‌ای و فرهنگی به زائران و گردشگران نوروزی بودند گفت: طبق نظرسنجی های صورت گرفته، بیشتر زائران و گردشگران نوروزی که به این خیمه معرفت مراجعه کرده بودند از سطح کیفی خدمات رضایت داشتند.

وی ادامه داد: در حوزه اسکان مسافران نوروزی هم سه بقعه متبرکه یعنی آستان مقدس امامزادگان نورعلی(ع) واقع در روستای کرمجکان، هادی(ع) در روستای وشنوه و اسماعیل(ع)، در این بخش دارای زائرسرا هستند که در مجموع 35 اتاق ویژه اسکان 35 خانواده را به صورت همزمان دارند؛ پیش از نوروز امسال نسبت به تجهیز و آماده‌سازی آنها اقدامات لازم به عمل آمد و خانواده های زیادی از این زائرسراها استفاده کردند.

خسروانی خاطرنشان کرد: در مجموع استقبال از خیمه‌های معرفت و طرح آرامش بهاری در کهک گویای برگزاری موفقیت‌آمیز این طرح در نوروز فاطمی امسال است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com