کد خبر ۲۴۶۸۵ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
مدیرکل ورزش و جوانان قم :

بخش خصوصی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی قم مشارکت می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان قم از ابلاغ دستورالعمل مشارکت بخش خصوصی در تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی قم خبر داد و گفت: متولی ساخت سالن ۴۵۰۰ نفره امام رضا (ع) قم سازمان نوسازی اماکن ورزشی کشور وابسته به وزارت ورزش است.

به گزارش قم نا ، حسن عابدی اظهار داشت: آماده سازی طرح‌های نیمه تمام ورزشی قم در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان قم در دستور کار قرار گرفته که تحقق این هدف در گرو مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه‌ها با حفظ منفعت بخش خصوصی است.

وی افزود: دستورالعمل روش کار در مشارکت بخش خصوصی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم از سوی وزرات ورزش و جوانان به طور رسمی ابلاغ شده و در این دستور العمل منفعت دولت و بخش خصوصی به طور توام مورد توجه قرار گرفته تا بخش خصوصی به مشارکت ترغیب شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: این مشارکت در تکمیل، بازسازی و مرمت پروژه‌های در حال بهره برداری، آماده بهره برداری و نیمه تمام ورزشی انجام می‌شود و بر این این اساس، بخش خصوصی در صورت تمایل طرح مکتوب خود را به اداره کل ورزش و جوانان ارائه می‌دهد و پس از برگزاری جلسه کار‌شناسی و تایید در اداره کل ورزش و جوانان، این طرح به وزارت ورزش و جوانان ارسال می‌شود.

عابدی بیان کرد: وزرات ورزش و جوانان پس از بررسی طرح مشارکت، موافقیت خود را به استان اعلام می‌کند و شرایط برای آغاز عملیات تکمیل پروژه و عقد قرارداد مورد نیاز، مهیا می‌شود.

وی عنوان کرد: تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی پیش از این بر دوش بخش دولتی و وزرات ورزش و جوانان بود اما دولت به دنبال این است که از این پس، حضور بخش خصوصی در عرصه ورزش پررنگ‌تر از گذشته باشد و طرح‌های ورزشی که نیاز به تکمیل یا بهسازی دارند با پشتیبانی بخش خصوصی به وضعیت ایده آل برسند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم درباره سالن 4500 نفره امام رضا (ع) تصریح کرد: این سالن بزرگ ورزشی طرحی ملی است و متولی ساخت سالن 4500 نفره امام رضا (ع) قم سازمان نوسازی اماکن ورزشی کشور وابسته به وزرات ورزش است و اداره کل ورزش و جوانان و نهادهای استانی در ساخت و تکمیل این پروژه دخیل نبوده و نیستند.

عابدی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان پیش بینی کرده سالن 4500 نفره امام رضا (ع) تا پایان سال 95 به بهره برداری برسد و امیدواریم با پایان این پروژه، بخش زیادی از چالش پیش روی ورزش قم برای برگزاری مسابقات معتبر برطرف شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com