کد خبر ۲۵۹۸۶ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۴
مدیرکل ورزش و جوانان قم :

پروژه‌های ورزشی آماده مشارکت با بخش خصوصی در قم معرفی شدند

مدیرکل ورزش و جوانان قم از معرفی پروژه‌های ورزشی نیازمند تکمیل و تجهیز و آماده مشارکت با بخش خصوصی در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، حسن عابدی اظهار داشت: تعدادی از اماکن ورزشی استان قم در شرایطی قرار دارند که باید مورد مرمت، تجهیز یا بهره برداری نهایی قرار بگیرند و نظر وزارت ورزش و جوانان بر این بوده است که این فرآیند با مشارکت بخش خصوصی و با حفظ مصالح این بخش انجام گیرد.

وی افزود: کار‌شناسان وزارت ورزش و جوانان دستورالعملی را برای این منظور تدوین و به ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها ارسال کرده‌اند و با توجه به وجود پروژه‌های فرسوده، نیمه‌کاره و یا فاقد شرایط لازم برای کاربرد این فرآیند در استان‌های مختلف عملیاتی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: دستورالعمل ابلاغی از وزارت ورزش و جوانان در راستای اجرای بند ب ماده یک آیین نامه اجرایی ماده 88 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده 44 قانون وصول قسمتی از درآمدهای دولتی و مصرف آن در موردهای مشخص شده مورد تدوین قرار گرفته است.

عابدی بیان کرد: بر این اساس پروژه‌های ورزشی آماده مشارکت با بخش خصوصی در قم معرفی شدند که 3 استخر، 6 سالن ورزشی، یک خوابگاه ورزشی و یک زمین برای ایجاد زمین فوتبال در این فهرست قرار گرفته‌اند.

وی عنوان کرد: استخر مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی، استخر مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر و استخر سوده واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر استخرهایی هستند که با مشارکت بخش خصوصی تجهیز و نوسازی می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: سالن ورزشی منطقه شهرقائم، سالن ورزشی 19 دی واقع در خیابان انسجام، سالن ورزشی سوده واقع در مجموعه ورزشی شهدای هفتم تیر، سالن شهید رواقی واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان، سالن ورزشی روستای طایقان و سالن ورزش‌های باستانی و پهلوانی در مجموعه ورزشی جواد الائمه منطقه نیروگاه سالن‌هایی هستند که نیاز به مشارکت بخش خصوصی دارند.

عابدی خاطرنشان کرد: یک زمین برای احداث زمین چمن مصنوعی در مجموعه ورزشی 15 خرداد قم نیز در نظر گرفته شده است که احداث آن نیازمند مشارکت بخش خصوصی است و در این فهرست قرار گرفته است ضمن اینکه خوابگاه زنده یاد سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم نیز در این فهرست قرار دارد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com