کد خبر ۲۴۶۹۶ انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۶
رئیس شورای اسلامی شهر قم:

فروش اوراق مشارکت قطار شهری قم در دستور کار شهرداری قرار گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: شرکت توسعه عمران یک میلیارد تومان از اوراق قطار شهری را خریداری کرده است و شهرداری قم باید فروش این اوراق را در ماه آینده در دستور کار قرار دهد.

به گزارش قم نا به نقل از تسنیم ولی الله بیاتی صبح امروز در یک صد و هفتهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که صبح امروز در سالن اجلاس این شورا برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سال نو اظهار داشت: شهرداری قم در ایام نوروز اقدامات مناسبی در خدمات رسانی با زائران داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: در بازدید اعضا شورا تایید شد که شهرداری در این حوزه خوب کار کرد و وظایف را به خوبی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه چهار جلسه برای انتخاب شهردار برگزار شده است خاطر نشان کرد:  به زودی گزارشی از این جلسات ارائه می‌دهیم و به تصمیم برای انتخاب شهردار قم می‌رسیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بودجه سال 94 شهرداری قم افزود: شهرداری باید برای هزینه کرد این مبالغ و بودجه دقت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم باید جلسات مربوط به پروژه‌های عمرانی تشکیل شود، گفت: شرکت توسعه عمران یک میلیارد تومان از اوراق قطار شهری را خریداری کرده است و شهرداری باید فروش این اوراق را در ماه آینده در دستور کار قرار دهد.

بیاتی با اشاره به مسئله حقوق کارکنان شهرداری افزود: کارگران شهرداری در فضای سبز و خدمات باید به موقع پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهرداری باید برای حمایت از سرمایه گذاران فعالیت داشته باشد، عنوان کرد: استانداری و مجموعه استان اعلام آمادگی کرده است در این بخش کمک کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com