کد خبر ۲۴۷۸۲ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۲
پیش از مصاف با سایپا

تمرینات صبای قم 24 ساعت تعطیل شد

تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم پیش از مصاف این تیم با سایپا البرز در هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور تعطیل شد.

به گزارش قم نا ، در حالی که صبای قم باید در نخستین روز از هفته آینده در قالب دیداری از هفته دهم از دور برگشت مسابقات چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور به مصاف تیم سایپا البرز برود، کادر فنی این تیم به مدت 24 ساعت بازیکنان این تیم را به استراحت فرستاد.

صبای قم در هفته بیست و چهارم توانست تیم مدعی و مطرح فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را در دیداری خانگی مغلوب کند و بدین ترتیب تعداد پیروزی‌های خود را در این فصل لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور با تعداد تساوی‌ها و باخت‌ها برابر کند.

پیگیری برنامه‌های آماده‌سازی صبای قم با ریکاوری، کار با وزنه و تمرینات تاکتیکی بعد از استراحت 24 ساعته کادر فنی به بازیکنان این تیم از روز سه شنبه هجدهم فروردین ماه صورت می‌گیرد و صبا با 2 جلسه تمرین صبح و عصر کار خود را برای مصاف با سایپا البرز ادامه می‌دهد.

تمرینات تیم فوتبال صبای قم برای دیدار حساس هفته بیست و پنجم لیگ بر‌تر مقابل سایپا البرز از روز سه شنبه با ریکاوری پیگیری می‌شود تا بازیکنان با انگیزه و آمادگی بیشتری در میدان هفته بیست و پنجم لیگ بر‌تر مقابل سایپا البرز صف‌آرایی کنند.

تیم فوتبال صبای قم باید روز شنبه هفته آینده یعنی بیست و یکم فروردین ماه در دیداری حساس از هفته دهم از دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در خارج از خانه برابر تیم فوتبال سایپا البرز قرار بگیرد، دیداری که بین تیم‌های همسایه جدول یعنی سایپا رده هفتمی و صبای رده هشتمی انجام می‌شود.

به همین منظور بازیکنان تیم فوتبال صبای قم با صلاحدید کادر فنی یک روز بعد از دیدار با سپاهان اصفهان ریکاوری کردند و بعد از استراحت روز دوشنبه هفدهم فروردین ماه، از روز سه شنبه نیز با دو نوبت تمرین شامل وزنه و تمرین در چمن آماده ارائه بازی خوب و منطقی برابر تیم سایپا البرز خواهند شد.

در روز سه‌شنبه هجدهم فروردین میزبان تمرین وزنه بازیکنان صبای قم، سالن پایگاه قهرمانی مجموعه ورزشی 15 خرداد قم است و سپس بازیکنان صبای قم در نوبت عصر نیز به زمین چمن مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم می‌روند تا کارهای تاکتیکی را مرور کنند.

در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور صبای قم از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه انقلاب کرج برابر تیم فوتبال سایپا البرز قرار خواهد گرفت، دیداری که بین سایپا 33 امتیازی و صبای 32 امتیازی انجام خواهد شد. 

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com