کد خبر ۳۱۶۹۲ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳

شاگردان دایی به 4 امتیازی صدرنشینی رسیدند

صبای قم با توجه به برتری برابر فولاد خود را به جمع پنج تیم بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال رساند و در جمع مدعیان قهرمانی روند شکست‌ناپذیری خود را در خانه حفظ کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، شاگردان علی دایی در تیم فوتبال صبای قم در حالی که برای انجام پنجمین بازی داخل خانه خود در این فصل از بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از مدافع عنوان قهرمانی لیگ سیزدهم یعنی فولاد خوزستان پذیرایی می‌کردند در برابر تماشاگران قمی و طرفداران خود نمایش خوبی ارائه کردند و در نهایت به سومین پیروزی متوالی در خانه دست یافتند.

صبایی‌ها در شرایطی که از چهار بازی خانگی قبل خود دو تساوی و دو پیروزی متوالی در کارنامه داشتند و در شرایط حساسی مقابل فولاد بازی می‌کردند با دست پر از میدان خارج شدند تا ضمن کسب سومین پیروزی این فصل و به دست آوردن یک برد ارزشمند دیگر در لیگ پانزدهم، در جدول رده‌بندی نیز به جمع مدعیان قهرمانی نزدیک‌تر شوند.

مصاف صبای قم با فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام رسید و با اینکه فوتبالیست‌های صبای در نیمه نخست ابتدا از حریف عقب افتادند، اما حریف خود را در نهایت با نتیجه دو بر یک شکست دادند تا سه امتیاز ارزشمند این بازی را به خود اختصاص بدهند.

اتفاق مهمی که در هفته نهم از نیم‌فصل نخست بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رخ داد، توقف تمام مدعیان بالای جدول بود تا به این ترتیب یکی از تیم‌های پیروز هفته یعنی صبای قم از فرصت نهایت بهره‌برداری را کرد تا به بالای جدول نزدیک‌تر شود.

تیم فوتبال صبای قم در نهمین هفته از بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های برتر کشور در حالی به مصاف فولاد خوزستان رفت که از هشت بازی قبل خود 11 امتیاز در کارنامه داشت، اما در پایان این دیدار با کسب سه امتیاز چهار پله در جدول بالا آمد و به رتبه پنجم رسید.

به این ترتیب صبای قم فاصله خود را با تیم صدرنشین جدول رده‌بندی یعنی استقلال تهران به چهار امتیاز رساند تا تماشاگران فوتبال‌دوست قمی و همچنین علاقمندان و هواداران پرشور خود را برای قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امیدوارتر کنند.

این بازی از هفته نهم مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی با برتری صبایی‌ها در ورزشگاه یادگار امام قم به پایان رسید که صبای قم با سه امتیاز این بازی 14 امتیازی شد و به مکان پنجم رده‌بندی لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال استقلال تهران با 18 امتیاز صدرنشین است، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و استقلال‌صنعتی خوزستان هر کدام با 16 امتیاز دوم و سوم هستند، ذوب‌آهن اصفهان با کسب 15 امتیاز در مکان چهارم جای دارد و تیم صبای قم با کسب 14 امتیاز به رده پنجم رسیده است تا برای قهرمانی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا امیدوارتر باشد.

تیم فوتبال صبای قم در حالی این بازی را با برد پشت سر گذاشت که هر سه پیروزی خود تا پایان هفته نهم را در خانه به دست آورده است و در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در میهمانی تیم فوتبال سایپا تهران به میدان خواهد رفت.

منبع :فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com