کد خبر ۲۴۷۸۵ انتشار : ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
از میان طلاب علوم دینی؛

مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی دانش‌پژوه می‌پذیرد

مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی واحد قم با هدف ارتقای سطح علمی طلاب حوزه در زمینه معارف و آموزه‌های اخلاقی و نهادینه کردن تربیت اخلاقی در سطح جامعه اسلامی، در سال تحصیلی 94-93 از میان طلاب واجد شرایط ثبت نام به عمل آورد.

به گزارش قم نا ، مرکز تخصصی اخلاق دارالهدی واحد قم تحت اشراف حضرت آیت الله ناصری در نظر دارد برای ارتقای سطح علمی طلاب حوزه در زمینه معارف و آموزه‌های اخلاقی و نهادینه کردن تربیت اخلاقی در سطح جامعه اسلامی، در سال تحصیلی 94-93 از میان طلاب واجد شرایط ثبت نام به عمل آورد.

 حداکثر سن 34 سال، حداقل اتمام سطح 2 (پایه نهم)، موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه علمی، تعهد به رعایت مقررات آموزشی و اتمام دوره آموزش، احراز صلاحیت اخلاقی، تأیید دو نفر از اساتید معتبر و فقدان منع قانونی از تحصیل از شرایط پذیرش این مرکز تخصصی به شمار می‌رود.

 همچنین از مزایا این مرکز تخصصی می‌توان به اعطای مدرک رسمی سطح 3 تخصصی اخلاق (کارشناسی ارشد)، اولویت برای همکاری جهت تدریس و پژوهش در اخلاق اسلامی، امکان ورود به مقطع تحصیلی بالاتر و پرداخت کمک هزینه تحصیلی، اشاره کرد.

 لازم به ذکر است تاریــخ آزمــون و زمان ثبــت نـام متعاقباً اعلام می شود.

 همجنین ثبت نام این آزمون از طریق پایگاه اینترنتی معاونت آموزش حوزه به نشانی www.Howzeh-qom.com یا مراجعه حضوری به مرکز تخصصی اخلاق قم انجام می گیرد.

 علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 37840700 مرکز تخصصی اخلاق تماس بگیرند.

منبع : رسا 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com