کد خبر ۲۶۴۷۷ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
مدیرکل بهزیستی قم :

۳۰۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی قم واگذار می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: با توجه به واگذاری ۳۰۰ واحد مسکن به مددجویان نیازمند در سال گذشته، واگذاری ۳۰۰ واحد دیگر در سال جاری به شرط سهم آورده مددجویان و انجام تعهدات پیمانکاران در دست اقدام است.

به گزارش قم نا ، رضا سلیقه با اعلام خبر واگذاری 300 واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی قم اظهارداشت: با توجه به واگذاری 300 واحد مسکن به مددجویان نیازمند در سال گذشته، واگذاری 300 واحد دیگر در سال جاری به شرط سهم آورده مددجویان و انجام تعهدات پیمانکاران در  دست اقدام است.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه تحقق اهداف سازمان بهزیستی و ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به افراد معلول و اقشار نیازمند و آسیب پذیر جامعه از مهمترین اقدامات است، افزود: یاری رساندن به اقشارآسیب پذیر و محرومین باید در رأس کار ما  قرار گیرد و این روحیه خدمتگزاری را باید بیش از گذشته در خودمان تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی اقدام به جلب و جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی از افراد خیر و مردم نیکوکار کرده است، تصریح کرد: مسئولیت‌ها در سازمان بهزیستی، برحسب وظیفه سنگینی که بر دوش داریم، نسبت به سایر دستگاه‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار‌است زیرا جامعه هدف ما از افراد نیازمند و معلول است که به فرموده حضرت امام (ره) خدمت به معلولان خدمت به نبی مکرم اسلام است.

وی خدمت رسانی به گروه‌های هدف را با اهمیت خواند و افزود: در این راستا بهزیستی همواره خود را موظف داشته تا با سازماندهی و ایجاد شرایط ساختاری مناسب،‌ زمینه گسترش و تعمیق مشارکت‌های مردم را فراهم کند.

سلیقه هدف از مشارکت مردمی در سازمان بهزیستی را توسعه و گسترش رفاه اجتماعی در بین اقشار نیازمند و آسیب پذیر و جلب مشارکت مالی و غیر مالی مردم به منظور رفع نیازهای جامعه هدف و کاهش هزینه‌های سازمان بهزیستی عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود با تغییرات جدید در این واحد، شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیری در زمینه جلب و جذب مشارکت‌های مردمی باشیم.

مببع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com