کد خبر ۲۴۸۳۲ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۹
شهردار منطقه ۸ قم:

بوستان ويژه بانوان در پرديسان احداث می شود

عبدالله سليمانی شهردار منطقه هشت قم گفت: احداث بوستانی نيز ويژه بانوان با عنوان كوثر در اين منطقه در مرحله انعقاد قرار داد است كه پس از انعقاد قرارداد عمليات احداث آن آغاز می شود.

به گزارش قم نا ، عبدالله سليماني با اشاره به اهميت احداث فضاي سبز اظهار كرد: احداث فضاي سبز در اين منطقه در دستور‌ كار است و تاكنون توسعه فضاي سبز منطقه پيشرفت مناسبي داشته و تعداد بوستان‌هاي اين منطقه به ۱۷ بوستان رسيده است.

شهردار منطقه هشت قم با بيان اينكه سرانه فضاي سبز اين منطقه ۲۰ مترمربع به ازاي هر نفر است خاطرنشان كرد: با توجه به توان مالي شهرداري، سالانه احداث تعدادي بوستان در دستور كار قرار مي‌گيرد تا به سرانه فضاي سبز استاندارد دست پيدا كنيم.

وي خاطرنشان كرد: براي سال جاري با توجه به بودجه اختصاصي، بوستان‌هايي مانند بوستان نسيم واقع در خيابان شهيدان تقوي، كوثر و ۲۲ بهمن احداث مي‌شود، البته اكنون عمليات احداث بوستان‌هاي نسيم و ۲۲ بهمن آغاز شده است.

سليماني عنوان كرد: زمين‌هاي مختلف كه در بخش‌هاي مختلف محله‌اي قرار دارند با لكه‌گذاري براي احداث فضاي سبز مشخص مي‌شوند.

وي با اشاره به وضعيت بوستان‌هاي منطقه هشت گفت: خدمات بوستان غدير به صورت شهري قابل استفاده است و بوستاني نيز ويژه بانوان با عنوان كوثر در مرحله انعقاد قرار داده است.

شهردار منطقه هشت قم به مشكلات احداث بوستان در منطقه هشت اشاره كرد و افزود: تامين آب براي توسعه فضاي سبز ضروري است كه در اين زمينه مشكلاتي در منطقه وجود داشت، زيرا نمي‌توان از آب شرب براي توسعه فضاي سبز استفاده كرد.

وي ادامه داد: مخازني به منظور آبگيري طراحي شده كه در نظر داريم با ذخيره آب خام مشكل تامين آب فضاي سبز منطقه را حل كنيم، البته چاه‌هايي در منطقه وجود دارد ولي به دليل آنكه سختي آب آن‌ها بالا است براي رشد گياهان مناسب نيست

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com