کد خبر ۲۸۳۲۵ انتشار : ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۹
شهردار قم عنوان کرد

آسیب‌شناسی کامل ایمنی بوستان‌های قم طی دو ماه گذشته

شهردار قم گفت: آسیب‌شناسی بحث ایمنی بوستان‌های قم طی دو ماه گذشته صورت گرفته و مشکلات هم به صورت مستند احصا شده‌است.

به گزارش قم نا ، سید مرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به دو حادثه برق‌گرفتگی کودکان در بوستان‌های قم طی یک سال اظهار کرد: عدم وجود چاه ارتز، نگهداری‌هایی که از نظر تشکیلاتی دچار مشکل هستند و تغییر ولتاژ در سطح پارک‌ها، مشکلات اصلی در ناایمن بودن برخی بوستان‌ها هستند.

وی افزود: بر همین اساس و با مطالعات صورت‌گرفته مقرر شد لایحه‌ای 3 میلیاردی برای ایمن‌سازی بوستان‌های قم ارائه و تشریفات هم حتما رعایت شوند.

شهردار قم با بیان اینکه لایحه ایمن‌سازی بوستان‌های قم به صورت دو فوریتی به شورا ارائه شده است گفت: با توجه به تعطیلی جلسه شورا در هفته آینده به دلیل عید سعید فطر، سعی داشتیم این طرح را هر چه سریع‌تر مصوب کنیم.

وی ادامه داد: تعجیل در این زمینه برای انجام سریع‌تر مناقصه و تسریع در روند ایمن‌سازی بوستان‌های قم صورت گرفت.

سقائیان‌نژاد خاطرنشان کرد: البته آسیب‌شناسی بحث ایمنی بوستان‌ها طی دو ماه گذشته در سطح شهر صورت گرفته و به همین دلیل تاخیر در ارائه لایحه منطقی است.

شهردار قم همچنین به موضوع بیمه‌های مسئولیت و پرداخت خسارت حوادث شهری توسط شرکت‌های بیمه‌گر اشاره کرد و گفت: در این زمینه دچار مشکلات حقوقی هستیم و به همین دلیل واحد حقوقی شهرداری باید در جریان پرونده‌های قضایی، دفاع کاملی داشته باشد و این مشکل را در دوره جدید مدیریت شهری قم برطرف خواهیم کرد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com