کد خبر ۲۴۸۴۲ انتشار : ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
رئیس هیئت فوتبال استان قم:

قم با 2 تیم در لیگ فوتسال کشور حضور می‌یابد

رئیس هیئت فوتبال استان قم از حضور 2 تیم به نمایندگی از قم در مسابقات فصل جدید لیگ فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش قم نا ، کریم بهرامی اظهار کرد: فصل جدید رقابت‌های لیگ فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در دسته دوم کمتر از یک ماه دیگر طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال با حضور تیم‌های مدعی صعود به دسته بالاتر آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم‌هایی که در این رده از مسابقات باشگاه‌های کشور حضور می‌یابند قطعا همگی در یک سطح هستند و همه آنها ادعای صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور را دارند به همین خاطر نمایندگان قم تمرینات خود را از مدت‌ها قبل آغاز کرده‌اند.
رئیس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: تیم‌های فوتسال آرش و آتیله طهران به عنوان 2 نماینده فوتسال قم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور حضور می‌یابند و با تمام توان برای حضور پرقدرت در لیگ دسته اول تلاش خواهند کرد.
وی یادآور شد: این تیم‌ها ترکیبی از بهترین‌های حال حاضر فوتسال استان قم هستند و همانگونه که تمام علاقه‌مندان به فوتسال می‌دانند آنقدر بازیکن خوب و شاخص با تکنیک بالا و قابلیت تاکتیک پذیری دارد که می‌توانند با درخشش در این بازی‌ها به دسته بالاتر بروند.
بهرامی بیان کرد: برگزاری مسابقات باشگاهی فوتسال در استان قم آن هم در دسته‌های اول و دوم با حضور بیش از 10 تا 12 تیم موجب شده تا استعدادهای ناب این رشته ورزشی توانمندی و قابلیت بالای خود را حتی بالاتر از این رقابت‌ها و با کیفیت حضور در لیگ‌های کشور نشان دهند.
وی بیان کرد: بنابراین از هر دو نماینده فوتسال استان قم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی تیم‌های آتیله طهران و آرش انتظار داریم با یک برنامه‌ریزی مناسب و تمرینات منظم در لیگ حضور یافته و از اعتبار بالای فوتسال قم به خوبی دفاع کنند.
رئیس هیئت فوتبال استان قم در ادامه از مشخص شدن زمان برگزاری آیین قرعه کشی فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد و افزود: طبق اعلام کمیته فوتسال قرعه کشی بازی‌ها امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور مدیرعامل، سرپرست یا نماینده تام الاختیار باشگاه‌های حاضر در لیگ دسته دوم فوتسال فصل 95 ـ94 به انجام می‌رسد و تیم‌ها حریفان خود را خواهند شناخت.
بهرامی با بیان اینکه بدین ترتیب فوتسال قم در رده‌ باشگاهی نمایندگان خود را افزایش داده است، اظهار کرد: مهلت نقل و انتقالات تیم‌های حاضر در بازی‌های لیگ دسته دوم فوتسال کشور نیز تا روز سوم اردیبهشت ادامه دارد و مسابقات نیز در گروه‌های مختلف طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از روز پنجشنبه دهم اردیبهشت رسما شروع خواهد شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com