کد خبر ۲۹۱۱۳ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۶
رئیس هیئت فوتبال قم :

فستیوال مدارس فوتبال تابستانی در قم برگزار می‌شود

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: فستیوال مدارس فوتبال تابستانی اواخر مردادماه در قم برگزار می‌شود و ۲۰ مدرسه فوتبال مجاز به حضور در آن هستند.

به گزارش قم نا ، کریم بهرامی اظهار داشت: فستیوال مدارس فوتبال استان قم با هدف بررسی وضعیت آموزشی مدارس فوتبال و استعدادیابی از میان فوتبال آموزان مدارس تابستانی فوتبال قم اواخر مردادماه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این فستیوال 20 مدرسه فوتبال و فوتسال مجاز قم که مجوز فعالیت سال 94 را دارند مجاز به حضور هستند و شرکت‌کنندگان در رده‌های سنی پایین‌تر از نونهالان به صورت رده‌های مجزا با هم رقابت می‌کنند و در کارگاه‌های عملی با جنبه آموزشی و رقابتی مسابقه می‌دهند.

رئیس هیئت فوتبال قم گفت: این فستیوال به نوعی جشنواره فوتبال و خانواده محسوب می‌شود زیرا خانواده‌ها نقش مهمی در برگزاری پرشور آن دارند و نفرات برتر این فستیوال نیز در فستیوال کشوری مدارس فوتبال به نمایندگی از قم شرکت می‌کنند.

بهرامی بیان کرد: رویکرد هیئت فوتبال استان قم به تبعیت از آکادمی ملی فوتبال، اعطای مجوز مدارس فوتبال به باشگاه‌ها و ساماندهی وضعیت آموزشی این مدارس در بخش کیفی است و نظارت خاصی نیز بر فعالیت این مدارس، اعمال می‌شود.

وی عنوان کرد: پیش از این اعلام کرده‌ایم که هیئت فوتبال به مربیانی که در مدارس غیرمجاز فعالیت کنند خدمات در زمینه اعزام به کلاس‌های مربیگری ارائه نمی‌کند و مانع از ارتقای این مربیان به مدارج بالاتر می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال قم تصریح کرد: استان قم در بخش پایه یکی از استان‌های پیشروی کشور است و قم تنها استانی است که لیگ‌های زیر 14 و زیر 13 سال در آن برگزار می‌شود و از این نظر نسبت به رقبای خود پیشی گرفته است.

بهرامی خاطرنشان کرد: رقابت‌های لیگ‌های نوجوانان و جوانان استان قم نیز از هفته آینده آغاز می‌شود و سپس برگزاری مسابقات لیگ‌های نونهالان و بزرگسالان اجرایی می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com