کد خبر ۲۴۹۱۷ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰
سرپرست شهرداری:

همه هزینه های قم نباید بر دوش شهروندان باشد

متین فر در دیدار نوروزی جمعی از مسوولان استان قم با علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لازم است با ارائه مجوز و اعتبارات ملی، کمک های بیشتری به قم صورت بگیرد.

به گزارش قم نا ،متین فر با تاکید بر استفاده از ظرفیت ریاست مجلس که نماینده قم در قوه مقننه است برای پیشبرد اهداف و پروژه های شهری خاطرنشان کرد: توجه به رویکرد بودجه ملی در مجموعه شهرداری یکی از اولویت های امسال خواهد بود زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب، قم آبروی نظام اسلامی به شمار می آید، بنابراین نگاه ملی و بین المللی به این شهر لازم است.

وی ضمن تشکر از حمایت رییس مجلس و دیگر مسوولان به منظور گشایش در بحث فروش اوراق مشارکت متروی قم عنوان کرد: قرارگاه خاتم کار خود را در مترو انجام می دهد و حتی به رکورد حفاری 31 متر در روز هم رسیده است به طوری که در حال حاضر حفاری سه کیلومتر خط یک مترو به پایان رسیده اما به دلیل نحوه توزیع و فروش اوراق مشارکت تغییر پیدا کرده، مشکلاتی به وجود آمده است که در صدد رفع آن هستیم.

سرپرست شهرداری قم با بیان اینکه یکی از آفات مهم در مدیریت شهری، وقت و هزینه های زیادی است که با موازی کاری ها از بین می رود، گفت: بسیاری از هزینه ها هم به جای آنکه برای عمران و آبادانی باشد، صرف خنثی کردن این موازی کاری ها می شود.

وی افزود: بهره مندی همگانی از پروژه های عمرانی و خدمات رسانی بهتر در دستور کار شهرداری قم قرار دارد، همچنین سعی داریم از موازی کاری جلوگیری کرده و این مساله را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: در مناسبت های مهم مذهبی و ملی، میلیون ها زائر به قم مشرف می شوند که برای خدمت رسانی بهتر به آنها باید همدلی و وفاق را توسعه داد.

متین فر با اشاره به تلاش شهرداری قم برای تعظیم شعائر مذهبی و حفظ شان ایام فاطمیه در نوروز امسال خاطرنشان کرد: همه تلاش مجموعه مدیریت شهری این بود که زائران و مسافران نوروزی، حال و هوای فاطمی را در قم شاهد باشند.

سرپرست شهرداری قم عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی های مردمی و همچنین گفته های مسوولان ارشد استان قم، رضایت نسبی از عملکرد شهرداری در نوروز امسال به دست آمده است.

وی ادامه داد: طی نوروز 94، قم شهری نظیف و پاکیزه بود و همه مسافران و گردشگران بر این امر صحه گذاشتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com