کد خبر ۲۴۹۴۶ انتشار : ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵
امیرآبادی در دیدار سرپرست شهرداری قم:

بلوار پیامبر اعظم(ص) منبع درآمدی مطمئن برای شهرداری است

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: بلوار پیامبر اعظم(ص) است که می‌تواند منبع درآمدی مطمئن برای شهرداری باشد و سالیان سال از نظر درآمدی مشکل را رفع کند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد امیرآبادی فراهانی در دیدار سرپرست و مدیران شهرداری قم با اشاره به اینکه خداوند فرصتی را در اختیار ما قرار داده تا به بندگانش خدمت کنیم، اظهار کرد: طبعاً این فرصت‌ها زودگذر است و نخواهد ماند و برگشت پذیر هم نخواهد بود و ما نباید به راحتی از کنار این فرصت بگذریم و باید از لحظه لحظه آن بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال 94 توسط رهبر انقلاب بیان کرد: امسال رهبر معظم انقلاب با تدابیر حکیمانه خودشان سال را به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی نام‌گذاری کردند و نمایندگان مجلس نیز بخشی از بدنه ملت هستند که باید این فرمایش حکیمانه را نصب‌العین خود قرار دهند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رهبری همواره از کلیات دولت‌ها حمایت کرده‌اند، افزود: نظر بنده بر این است که در خصوص شهرداری باید از کلیات آن حمایت کرد و علاوه بر حمایت وظیفه نظارتی را نیز انجام داد. در مورد دولت نیز همین رویه را در پیش دارم، چرا که معتقدم قوه مجریه کار سخت و دشواری دارد. از دولت باید حمایت کرد و در عین حال اگر جایی نیاز به تذکر وجود داشته باشد، وظیفه نظارتی ایجاب می‌کند که تذکر داده شود.

 وی در بخش دیگری از این دیدار با تاکید بر اینکه نسبت به مدیران شهرداری شناخت دارم، بیان کرد: مدیران شهرداری نیروهای مجرب، خوب و کارآزموده و با روحیه بسیجی و جهادی هستند و در 5 سال اخیر نیز کارهای بزرگ و خوبی را در این شهر انجام دادند که جا دارد از عملکرد خوب محمد دلبری شهردار سابق قم تقدیر کنم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی مختلف در قم ابراز کرد: نباید در روند اجرای این پروژه‌ها خللی ایجاد شود و مهمترین این طرح‌ها، بلوار پیامبر اعظم(ص) است که می‌تواند منبع درآمدی مطمئن برای شهرداری باشد و سالیان سال از نظر درآمدی مشکل را رفع کند.

امیرآبادی با اشاره به تاکید رهبری در مخالفت با تغییر کاربری باغات داخل شهر گفت: شهرداری باید با در برابر تغییر کاربری باغات داخل شهر ایستادگی کند و ما نمایندگان مجلس نیز در این مسیر حامی شهرداری خواهیم بود.

وی مشکل ریزگردها را موضوعی حساس برای شهر قم برشمرد و اظهار کرد: اگر امروز برای این مشکل چاره‌اندیشی نشود در آینده با معضل سنگینی مواجه خواهیم شد، شهرداری باید با کمک مسئولان و نمایندگان استان در قسمت‌های شمال شرقی، شرق و غرب قم اقدام به ایجاد پارک‌های جنگلی کند تا از ورود ریزگردها جلوگیری شود.

امیرآبادی با تاکید بر اینکه همه مدیران شهرداری باید تمام امور را از راه‌های قانونی به انجام برسانند گفت: خدمت به مردم باید تنها هدف مدیران این مجموعه باشد. شهرداری مجموعه سیاسی نیست و تنها دغدغه‌‌اش باید رفع مشکلات شهر و مردم باشد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولان شهر و استان اگر می‌خواهند گزارش کار داشته باشند باید شهرداری را حمایت کنند، خاطرنشان کرد: علت حمایت ما از شهرداری عملکرد مثبت و جهادی آن است و تا هنگامی که به این طریق پیش رود از اقدامات قانونی و موثر آن حمایت خواهیم کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com