کد خبر ۲۴۹۱۵ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۸
سرپرست شهرداری قم عنوان کرد

تلاش شهرداری قم برای حذف موازی کاری

سرپرست شهرداری قم گفت: امسال سعی داریم با راهکارهایی، جلوی موازی کاری که بسیاری از هزینه‌های اضافی را سبب می‌شود، بگیریم.

به گزارش قم نا ، مجید متین‌فر امروز در دیدار با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام دولت و ملت، همزبانی و همدلی نامگذاری کرده‌اند شاهد همکاری و تعامل همه جانبه میان دستگاه‌های مختلف با مردم باشیم.

وی افزود: بهره‌مندی همگانی از پروژه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی بهتر در دستور کار شهرداری قم قرار دارد، همچنین سعی داریم از موازی‌کاری جلوگیری کرده و این مسئله را خنثی کنیم.

سرپرست شهرداری قم با بیان اینکه یکی از آفات مهم در مدیریت شهری، وقت و هزینه‌های زیادی است که موازی‌کاری‌ها از بین می‌برند، گفت: بسیاری از هزینه‌ها هم به جای آنکه برای عمران و آبادانی باشند، صرف خنثی کردن این موازی‌کاری‌ها می‌شود.

وی ادامه داد: در مناسبت‌های مهم مذهبی و ملی، میلیون‌ها زائر به قم مشرف می‌شوند که برای خدمت‌رسانی بهتر به آنها باید همدلی و وفاق را توسعه داد.

متین‌فر با اشاره به تلاش شهرداری قم برای تعظیم شعائر مذهبی و حفظ شأن ایام فاطمیه در نوروز امسال خاطرنشان کرد: همه تلاش مجموعه مدیریت شهری این بود که زائران و مسافران نوروزی، حال و هوای فاطمی را در قم شاهد باشند.

سرپرست شهرداری قم عنوان کرد: بر اساس نظرسنجی‌های مردمی و همچنین گفته‌های مسئولان ارشد استان قم، رضایت نسبی از عملکرد شهرداری در نوروز امسال به دست آمده است.

وی ادامه داد: طی نوروز 94، قم شهری نظیف و پاکیزه بود و همه مسافران و گردشگران بر این امر صحه گذاشتند.

متین‌فر با تاکید بر استفاده از ظرفیت ریاست مجلس که نماینده قم در قوه مقننه است برای پیشبرد اهداف و پروژه‌های شهری خاطرنشان کرد: توجه به رویکرد بودجه ملی در مجموعه شهرداری یکی از اولویت‌های امسال خواهد بود زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب، قم آبروی نظام اسلامی به شمار می‌رود و بنابراین نگاه ملی و بین‌المللی به این شهر هم لازم است.

سرپرست شهرداری قم با بیان اینکه همه هزینه‌های قم نباید بر دوش شهروندان باشد، گفت: لازم است با ارائه مجوز و اعتبارات ملی، کمک‌های بیشتری به قم صورت بگیرد.

وی ضمن تشکر از حمایت رئیس مجلس و دیگر مسئولان به منظور گشایش در بحث فروش اوراق مشارکت متروی قم عنوان کرد: قرارگاه خاتم کار خود را در مترو انجام می‌دهد و حتی به رکورد حفاری 31 متر در روز هم رسیده است به طوری که در حال حاضر حفاری 3 کیلومتر خط A مترو به پایان رسیده اما به دلیل شکل اوراق مشارکت تغییر کرده در زمینه فروش آن هم مشکلاتی به وجود آمده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com