کد خبر ۲۵۰۷۲ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۱
مدیر ساخت و توسعه راه ها ی استان قم خبرداد :

عملیات گسترده اصلاح مسیر و رفع نقاط حادثه خیزمحورهای روستایی استان قم در حال اجرا می باشد

مدیر ساخت و توسعه راه های استان قم اعلام کرد : در راستای تسهیل ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز محورهای روستایی استان قم عملیات اصلاح و تعریض مسیر در قالب کوه بری ، سنگبری و ...در حال اجرا می باشد .

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان قم در راستای تسهیل ترافیک و رفع نقاط حادثه خیز محورهای روستایی استان قم ،عملیات گسترده اصلاح و تعریض مسیر در قالب کوه بری وسنگبری و ... در حال اجرا می باشد .
عباس فراهانی مدیر ساخت وتوسعه راه ها ی اداره کل راه وشهر سازیاستان قم  در ادامه مطالب فوق افزود : این پروژه که از دیماه سال 93 آغاز شده است هم اینک در محورهای روستایی دهستان قاهان در بخش خلجستان قم با اجرای عملیات کوه بری و سنگبری توسط دستگاه های پیکور و بیل مکانیکی در جریان است .
فراهانی محل تامین اعتبار این پروژه را در قالب طرح برکت از مصوبات سفر مقام معظم رهبری مدظله العالی به قم برشمرد و توضیح داد: عملیات ایمن سازی در قالب تعریض مسیر در محورهای روستایی وشنوه درسه نقطه (کوه بری ، سنگبری) محور امامزاده اسماعیل به طول یک کیلومتر ، محور قاهان –نویس (اصلاح دو پیچ) محور روستای آغلک تا سه راهی چاهک در محور قاهان و همچنین در بهسازی مسیر روستایی  فردو ، به اجرا گذاشته خواهد شد .
مدیر ساخت و توسعه راه های استان قم زمان آغاز این پروژه را دیماه سال 93 اعلام و تصریح کرد : امید است با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده تا پایان شهریور ماه سالجاری اجرای این طرح به پایان رسد
فراهانی در تکمیل توضیحات خود اضافه کرد : با توجه به اینکه عملیات تعریض مسیر نیاز به کوه بری و سنگبری دارد در بعضی از نقاط  باید از مواد منفجره استفاده گردد که امیدواریم با همکاری اهالی روستاهای مسیر از بروز حوادث محتمله جلوگیری به عمل آید .
شایان ذکر است هزینه اجرای این پروژه بالغ بر ده میلیارد ریال می باشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com