کد خبر ۲۵۰۸۵ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در گفتگو با قم نا :

شهردار جديد قم بايد شهر را بشناسد/نگه داشتن وضعيت موجود از شهردار جديد توقع نمی رود

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وضعيت شهر قم گفت: قم نياز به يك تحول دارد و نگه داشتن وضع موجود از شهردار جديد توقع نمي‌رود بلكه بايد به فكر رفع عقب‌ ماندگی های عمرانی شهر باشد.

دكتر ذاكريان در گفتگو با قم نا، با اشاره به معيار و ملاك شهردار خوب گفت: شهرداري براي قم خوب است كه قم را بشناسد و با كالبد، مديران شهر، فضاي سياسي شهر و مجموعه شهر آشنا باشد.
وي عنوان داشت: از سوي ديگر شهردار قم بايد مطالبات مردم و نمايندگان مردم كه اعضاي شوراي اسلامي شهر هستند را دانسته و بتواند به آنها پاسخ دهد.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم با اشاره به وضعيت شهر قم گفت: قم نياز به يك تحول دارد و نگه داشتن وضع موجود از شهردار جديد توقع نمي‌رود بلكه بايد به فكر رفع عقب‌ماندگي‌هاي عمراني شهر باشد.
ذاكريان افزود: بايد شهردار قم با كار جهادي و برنامه‌ريزي دقيق در راستاي رفع مشكلات كوشيده و حركتي پرشتاب به شهر بدهد.
وي گفت: فردي كه به عنوان شهردار قم مطرح مي‌شود بايد توان كار جهادي و ايجاد تحول داشته باشد و در مديريت جهادي با همه توان در خدمت شهر قم باشد.
ذاكريان گفت: يكي از انتظارات ما از شهردار جديدي كه براي قم انتخاب مي‌شود كه به عنوان معيار هم مطرح بوده اين است كه شهردار جديد با ديگر نهادها و ارگان‌ها تعامل داشته باشد.
وي گفت: از سوي ديگر شهردار جديد قم بايد حسن اعتمادي كه طي چند سال اخير بين مردم و شهرداري ايجاد شده را تقويت ببخشد و اجازه ندهد كه اين موضوع از بين برود.
سخنگوي شوراي اسلامي شهر قم گفت: شهردار جديد قم بايد برنامه‌ريزي كوتاه، ميان و بلند مدت داشته باشد تا بتواند به خوبي شهر را مديريت كرده و به پيشرفت و عمران و آباداني كمك كند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com