کد خبر ۲۵۰۶۱ انتشار : ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۴
عضو شورای اسلامی شهر قم:

انتخاب شهرداری در حد و اندازه سقائيان‌نژاد براي قم بسيار اثربخش و تاثيرگذار است

گزينه اول ما آقاي سقائيان‌نژاد شهردار اصفهان است گفت: آقاي سقائيان نژاد الان شهردار است و اين كه بخواهيم از ايشان استفاده كنيم اين خارج از عرف است اما در سطح ايشان هم براي قم بياوريم بسيار اثر بخش و تاثيرگذار است.

محسن عابديني‌پور در گفتگو با قم نا، در خصوص انتخاب شهردار قم توسط شوراي شهر گفت: قم يك كلانشهر است كه با توجه به جايگاه اين شهر و مركزيت جهان تشيع قطعا مسئولان شايسته مي خواهد.
وي بيان داشت: از جمله مسئولان، شهردار اين شهر است و شهرداري با توجه به فراگير بودن خدمات از مهمترين دستگاه هاي اجرايي مطرح بوده كه نيازمند يك شهردار قوي و كارآمد است.
عضو شوراي اسلامي شهر قم افزود: 95 درصد از حجم جمعيت استان قم در شهر قم متمركز هستند و به همين دليل شهردار قم كار مهمي را بر عهده دارد كه بايد در كنار اين حجم جمعيت پاسخگوي مطالبات زائران نيز باشد.
عابديني‌پور تاكيد كرد: امروز نماد و پيشاني نظام، شهر قم است با اين وجود براي رسيدن به يك گزينه مناسب براي شهرداري قم بايد فردي باشد كه شناخت ملي و شناخت منطقه اي و تخصص داشته و دلسوز شهر و مردم باشد.
وي گفت: قطعا نيازمند فردي هستيم كه سابقه كافي در جريان شهرداري داشته باشد و از سوي ديگر كسي را بايد انتخاب كرد كه بتواند در اين شرايط ارتباط خوبي با دولت برقرار كند.
عضو شوراي اسلامي شهر قم با بيان اينكه شورا به دنبال شهردار بومي است گفت: بايد از گزينه‌هايي كه شهر را به خوبي مي‌شناسند استفاده كرد و شورا به اين امر هم اهميت مي‌دهد.
عابديني‌پور در پاسخ به اين مطلب كه نظر شما مغاير نظر رئيس و ديگر اعضاي شوراي اسلامي شهر است كه مي‌گويند گزينه اول ما آقاي سقائيان‌نژاد شهردار اصفهان است گفت: آقاي سقائيان نژاد الان شهردار است و اين كه بخواهيم از ايشان استفاده كنيم اين خارج از عرف است اما در سطح ايشان هم براي قم بياوريم بسيار اثر بخش و تاثيرگذار است.
اين صحبت‌هاي عابديني‌پور در حالي مطرح‌ مي‌شود كه رئيس شوراي اسلامي شهر قم در گفتگو با قم نا بيان داشت: نظر اول كميته 7 نفره آقاي سقائيان‌نژاد است و در اين زمينه با ايشان نيز صحبت شده و آقاي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي نيز نسبت به اين ايشان نظر مثبت دارند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com