کد خبر ۲۵۰۹۵ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم خبر داد:

برگزاری اختتامیه طرح «آرامش بهاری»

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم از برگزاری اختتامیه طرح آرامش بهاری با حضور آیت الله بوشهری و حجت الاسلام و المسلمین شرفخانی خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام و المسلمین علی عزیزی معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به این که طرح «آرامش بهاری» از 28 اسفند تا 15 فروردین سال جاری در بقاع متبرکه استان برگزار شد، عنوان کرد: طرح آرامش بهاری از جمله ویژه برنامه‌های سازمان اوقاف بود که حدود یک هزار نفر از کارکنان، هیأت امنا، مبلغان و خادمان مراکز حوزوی در اجرای آن حضور داشتند.

 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم اظهار داشت: طرح آرامش بهاری علاوه بر خدمات رفاهی برای زائران و مسافران نوروزی، دارای 26 خیمه معرفت بود که در هر خیمه حدود 7 روحانی مشغول به فعالیت بودند.

 ارائه شیوه‌های نوین در غرفه‌های خیمه‌های معرفت

 حجت الاسلام و المسلمین علی عزیزی با اشاره به این که خیمه‌های معرفت دارای غرفه‌های مختلفی بودند، گفت: غرفه مشاوره از جمله غرفه‌هایی بود که با بیشترین استقبال روبرو شد، همچنین در غرفه چندرسانه‌ای با ارائه شیوه‌های جدید از جمله پخش کلیپ و پاورپوینت از استقبال خوبی برخوردار بود.

 وی افزود: در غرفه احکام، مبلغان زبده‌ای از بنیاد مهدی موعود زیر نظر حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی، با شیوه‌ها و ایده‌های نوین و آموزش‌های عملی نماز، تیمم و ... به بیان مسائل دینی و پاسخگویی به مسائل شرعی می‌پرداختند.

 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم یادآور شد: با پیشنهاد برخی سازمان‌ها، طرح آرامش بهاری علاوه بر این که در بقاع متبرکه برگزار شد، در مسجد اهل بیت (ع) واقع در میدان 72 تن نیز برگزار شد که از استقبال خوبی برخوردار بود.

 برگزاری اختتامیه طرح آرامش بهاری

 حجت الاسلام و المسلمین علی عزیزی بیان داشت: اختتامیه طرح آرامش بهاری در روز دوشنبه (24 فروردین) در مجتمع فرهنگی امامزاده سیدعلی ساعت 17 برگزار می‌شود که در این اختتامیه، به جمع‌بندی برنامه‌های اجرا شده در این طرح و همچنین تجلیل از عوامل و دست‌اندرکاران این طرح پرداخته می‌شود.

 وی در پایان گفت: در اختتامیه طرح آرامش بهاری آیت‌الله بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی‌منش استاندار قم، حجت‌الاسلام و المسلمین شرفخانی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور حضور خواهند داشت.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com