کد خبر ۲۵۰۹۹ انتشار : ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۱
مدیرعامل باشگاه صبای قم :

۱۰ درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی صبا کسر شد‌

مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان اینکه شکست ۳ بر صفر برابر سایپا از دید مدیریت باشگاه صبا قابل قبول نیست، گفت: ۱۰ درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی صبا کسر شد.

به گزارش قم نا ، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: عملکرد ضعیف تیم صبا در دیدار برابر سایپای البرز و شکست 3 بر صفر برابر آن سبب شد، هیئت مدیره باشگاه صبای قم تشکیل جلسه دهد و در مورد این مسابقه بحث و تبادل نظر کند.

وی افزود: بر اساس نظر هیئت مدیره و بر پایه حکمی قطعی، مقرر شد 10 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال صبای قم کسر شود و امیدواریم این تصمیم محرک و انگیزه بخش برای جبران شکست دور از انتظار برابر سایپا باشد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: انتظار هیئت مدیره باشگاه از بازیکنان و کادر صبا نتیجه قابل قبولی در کرج بود اما شکست با 3 گل نشان می‌دهد بازیکنان ما در حد و اندازه‌های خود عمل نکرده‌اند و بدین ترتیب تصمیم گرفتیم برای نخستین بار در این فصل بازیکنان و کادر فنی را جریمه کنیم.

جهان بینی بیان کرد: برنامه‌ای برای خصوصی سازی صبا در دستور کار هیئت مدیره باشگاه صبای قم قرار گرفته و در نظر داریم تا پیش از آغاز مسابقات فصل 95-94 صبا را به بخش خصوصی که توانایی اداره این تیم را داشته باشد واگذار کنیم.

وی عنوان کرد: بدون شک خصوصی سازی صبا، وضعیت اقتصادی و مالی صبا را متحول می‌کند و بار سنگینی را از روی دوش بخش دولتی و مسئولان استانی بر می‌دارد اما این فرآیند به صورت کار‌شناسی انجام می‌شود و نمی‌خواهیم به صورت شتاب زده عمل کنیم و صبا را به بخش خصوصی که دارای پشتوانه کافی نباشد واگذار کنیم.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com