کد خبر ۲۷۲۹۵ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۸
مدیرعامل باشگاه صبای قم :

تکلیف سرمربی صبا پس از واگذاری باشگاه صبا مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه صبای قم با بیان این که ممکن است بخشی از امتیاز باشگاه بر اساس نظر مالک جدید باشگاه و هیئت‌مدیره به شهرداری یا استانداری اختصاص پیدا کند گفت: تکلیف سرمربی صبا پس از واگذاری باشگاه صبا مشخص می‌شود.

به گزارش قم نا ، عباس جهان‌بینی اظهار داشت: وضعیت واگذاری تیم فوتبال صبا به بخش خصوصی قطعی است اما در حال حاضر در حال بررسی شرایط و رایزنی‌های لازم با خریداران هستیم.
وی افزود: بدهی‌های باشگاه صبا مشخص شده است و پس از تعیین تکلیف واگذاری مشخص می‌شود که این بدهی‌ها توسط باشگاه پرداخت می‌شود یا بخش خصوصی برای تسویه آن اقدام می‌کند.
مدیرعامل باشگاه صبای قم در مورد وضعیت سرمربی فصل آینده صبا گفت: ما از کادر فنی فصل گذشته راضی هستیم و عملکرد کادر فنی مورد تأیید باشگاه بوده است اما تا زمان مشخص شدن مالک جدید و واگذاری صبا نمی‌توانیم در مورد کادر فنی فصل آینده تصمیم‌گیری کنیم.
جهان‌بینی بیان کرد: سرمربی صبا پس از تعیین تکلیف واگذاری صبا مشخص می‌شود زیرا ممکن است مالک جدید ایده‌های دیگر در زمینه مربی فصل آینده داشته باشد و گزینه‌های خاص خود را مد نظر داشته و عملی کند.
وی درباره واگذاری درصدی از امتیاز باشگاه به شهرداری عنوان کرد: این یک طرح است که بخشی از امتیاز باشگاه بر اساس نظر مالک جدید باشگاه و هیئت‌مدیره به شهرداری یا استانداری اختصاص پیدا کند که برای روشن شدن این موضوع باید صبر کنیم.
مدیرعامل باشگاه صبای قم تصریح کرد: با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر در مورد موضوع واگذاری به نتیجه قاطع و نهایی برسیم تا شرایط صبا برای فصل آینده در اسرع وقت مشخص شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com