کد خبر ۲۵۱۲۵ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۰
طی مراسمی ؛

برگزیدگان طرح آرامش بهاری و تربیت حفظ قرآن اوقاف قم تجلیل شدند

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، مراسم تجلیل از برگزیدگان طرح «آرامش بهاری» و «تربیت حافظان قرآن کریم» اوقاف استان قم عصر امروز با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مقدم مدیرکل اوقاف استان قم در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.

در این مراسم جمعی از مدیران و معاونان سازمان اوقاف از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی مدیرکل اعزام مبلغ اوقاف و همچنین سرهنگ بیطرفان معاون اجرایی سپاه علی بن ابیطالب(ع)، معاونان اوقاف قم، خادمان رسمی و افتخاری بقاع متبرکه و برخی از برگزیدگان و حافظان قرآن کریم در قم حضور داشتند.

پس از سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری و حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی مقدم در باب اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی با استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه، برگزیدگان طرح آرامش بهاری و تربیت حافظان قرآن کریم اوقاف قم با دریافت لوح و جوایزی تقدیر شدند.

در این مراسم همچنین از مدیران خبرگزاری‌های فارس و موج و سایت‌های خبری قم پرس و قمنا به دلیل پوشش گسترده اخبار ستاد خبری طرح آرامش بهاری استان قم در سال 94 نیز تجلیل شد.

گفتنی است طرح آرامش بهاری امسال با برپایی 26 خیمه معرفت و حضور 80 مبلغ روحانی در جوار آستان مقدس امامزادگان و مساجد شاخص قم برپا و بیش از 2 میلیون نفر بازدیدکننده را جذب کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com