کد خبر ۲۵۱۳۰ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم مطرح کرد؛

ارجاع 750 مورد از نامه های مردمی سفر ریاست جمهوری به تامین اجتماعی قم

بیشتر موضوعات مورد اشاره در این نامه ها بحث بیمه کارگران ساختمانی،بیمه قالیبافان و نحوه پرداخت 4 درصد مستمری کارهای سخت و زیان آور است و به تمام درخواست ها ظرف 10 روز آینده پاسخ لازم داده می شود.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم،سید مجتبی موسوی در نخستین جلسه شورای اداری تامین اجتماعی استان در سال جدید با اعلام این خبر افزود:مسائل مطرح شده در نامه های مردمی با حضور روسای شعب تابعه و کارشاسان ارشد تامین اجتماعی استان بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.
وی تصریح کرد:بیشتر موضوعات مورد اشاره در این نامه ها بحث بیمه کارگران ساختمانی،بیمه قالیبافان و نحوه پرداخت 4 درصد مستمری کارهای سخت و زیان آور است و به تمام درخواست ها ظرف 10 روز آینده پاسخ لازم داده می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قم در بخش دیگری از سخنان با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد:همدلی و همزبانی بین کارکنان و مراجعان به روان تر شدن انجام امور در سیستم اداری منجر می شود.
وی ادامه داد:مردم همواره و در برهه های سخت انقلاب اسلامی به یاری نظام پرداخته اند و کارگشایی در امور مردم وظیفه سیستم اداری است.
موسوی اقدامات دولت تدبیر و امید در یک سال اخیر را امیدبخش عنوان کرد و  گفت:دولتمردان درصدد ایجاد شرائط ایده آل برای فضای کسب و کار هستند.
وی خواستار اتخاذ وحدت رویه در خدمت رسانی به مردم در شعب تابعه تامین اجتماعی قم شد و اظهار داشت:با اتخاذ وحدت رویه در خدمت رسانی از سردرگمی مردم در ادارات جلوگیری می شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com