کد خبر ۲۸۵۲۷ انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۳
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم:

37 هزار مستمری بگیر زیر پوشش تامین اجتماعی هستند

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: 37 هزار مستمری بگیر زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که باید به موقع حقوق ایشان پرداخت شود.

به گزارش قم نا ، سید مجتبی موسوی با اشاره به بحث مدیریت کارآمد در نهادهای گوناگون به ویژه سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: شناخت فرهنگ، آداب، رسوم و شرایط محیطی یکی از شرایط مدیریتی است که در این نهاد وجود دارد.

وی با تبیین ضرورت این شناخت‌ها بیان کرد: برای رسیدن به این شناخت‌ها باید یک نیروی ورزیده تربیت شود تا بتواند به خوبی از عهده وظایفی که به آن واگذار می‌شود بر بیاید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با تاکید براینکه سازمان تامین اجتماعی مخاطبان خاص خود را دارد، گفت: به همین دلیل باید انتصابات به گونه‌ای انجام شود که شخص بتواند از عهده وظایف خود به خوبی بر بیاید شاید برخی انتصابات نابه‌جا موجب شود آن مدیر نتواند در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد.

وی با تاکید براینکه مدیری موفق است که از پایین‌ترین رتبه به صورت سلسله مراتبی بالا بیاید، تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان تامین اجتماعی، سازمانی تخصصی برشمرده می‌شود و به نوعی با جوامع کارفرمایی، کارگری و مستمری بیمه بازنشتگان تعامل دارد، باید شخصی با درایت و با توانمندی بالا به این امور رسیدگی کند.

موسوی ادامه داد: با توجه به وسعت سه حوزه بسیار وسیعی که در این نهاد با طیف مخاطبان گوناگون دارد، مدیریت در این نهاد توانمندی و تدبر می‌خواهد تا بتواند حساسیت‌ها را در این زمینه پاسخگو باشد.

وی اضافه کرد: اگر مدیری در سازمان تامین اجتماعی شناختی از شرایط محیطی و فرهنگ و آداب و رسوم نداشته باشد ضربه جدی به این سازمان وارد می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با بیان اینکه تامین اجتماعی، سازمانی تعهدی است و درآمد هزینه نیست، گفت: بنابراین نمی‌توانیم بگوییم به اندازه‌ای در آمد داریم که باید به تعهدات عمل کنیم و ما در برابر مردم تعهد داریم.

وی با تاکید بر اینکه سازمان تامین اجتماعی برای انجام تعهدات خود به مردم برنامه‌ریزی دارد تصریح کرد: هنر ما این است که با چه اندوخته‌ای چقدر پرداختی داشته باشیم.

موسوی خاطرنشان کرد: 37 هزار مستمری بگیر زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند که باید به موقع حقوق ایشان پرداخت شود و ما نمی‌توانیم مانند کارخانجات و ادارات پرداخت حقوق مستمری بگیران را عقب بیاندازیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com