کد خبر ۲۵۱۸۰ انتشار : ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۸

مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد

در سال جدید شاهد اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت دهان ودندان خواهیم بود که امیدوارم دکتر اسماعیلی باهمكاري معاونت بهداشت دانشگاه در رسیدن به اهداف این طرح عظیم تلاش نمایند.

به گزارش قم نا ، در ابتدای جلسه دکتر عادلی معاون آموزشی دانشگاه ضمن تشکر از سال ها تلاش و کوشش دکتر رحیمی در حوزه دهان و دندان از دکتر اسماعیلی جهت قبول مسئولیت قدردانی نمود و ابراز امیدواری کردکه با استفاده از تجارب گرانبهای دیگر عزیزان این حوزه بتواند در انجام هر چه بهتر این وظیفه سنگین موفق باشد.
دکتر رحیمی ضمن تشکر از زحمات کلیه همکاران خود ابراز امیدواری کرد که دکتر اسماعیلی با ادامه اقدامات خوبی كه در این حوزه انجام شده بتواندکاستی های موجود را جبران نماید.
دکتر اسماعیلی از اطمینان دکتر عادلی و دیگر اعضای هیئت رییسه به خود برای قبول مسئولیت قدردانی کرد و گفت : امیدوارم با تلاش روز افزون وایجاد همدلی بیشتردر تحقق برنامه های این دانشکده در راستای اهداف دانشگاه علوم پزشکی موفق باشیم.
دکتر ایرانی خواه ضمن تبریک روز دندانپزشک از زحمات صادقانه دکتر رحیمی در دانشکده دندانپزشکی قدردانی نمود و برای دکتر اسماعیلی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.
دکتر ایرانی خواه در ادامه افزود: در سال جدید شاهد اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت دهان ودندان خواهیم بود که امیدوارم دکتر اسماعیلی و همکاران ایشان با همکاری که با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دارند بتوانند در رسیدن به اهداف این طرح عظیم تلاش نمایند.
در پایان دکتر ایرانی خواه با اهدای لوح از زحمات دکتر رحیمی تشکر و قدردانی نمود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com