کد خبر ۲۵۲۵۹ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم :

خدمت‌رسانی به ورزشکاران آسیب‌دیده در قم رایگان شد

رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم با بیان اینکه حضور ورزشکاران بدون بهره‌مندی از بیمه ورزشی در اماکن ورزشی تخلف محسوب می‌شود، گفت: خدمت‌رسانی به ورزشکاران آسیب دیده در قم رایگان شد.

به گزارش قم نا ، محمد گلفشان اظهار داشت: نخستین مرکز فیزیوتراپی تخصصی ورزشکاران با همکاری هیئت پزشکی ورزشی استان قم و جمعیت هلال احمر در قم راه اندازی شد.

وی افزود: مرکز مشترک فیزیوتراپی تخصصی ورزشکاران پیش از این به صورت مستقل عمل می‌کرد که هم اکنون با ادغام با مرکز فیزیوتراپی هلال احمر، فعالیت‌های خود را گسترده‌تر کرده است و شرایط مساعدی برای بهبود وضعیت ورزشکاران آسیب دیده در قم ایجاد کرده است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم گفت: با راه اندازی این مرکز، کلیه ورزشکاران آسیب دیده در حوادث ورزشی در قم در این مرکز تحت درمان قرار می‌گیرند و درمان در سایر مراکز فیزیوتراپی از تعهدات فدراسیون پزشکی ورزشی خارج شده است و فدراسیون پزشکی ورزشی تعهدی مبنی بر بازپرداخت هزینه‌های آن ندارد.

گلفشان بیان کرد: با راه اندازی مرکز تخصصی فیزیوتراپی ورزشکاران، خدمت رسانی به ورزشکاران آسیب دیده در قم رایگان شد و این اقدام، برنامه جدید فدراسیون پزشکی ورزشی در اجرای تعهدات متقابل نسبت به بیمه شدگان جامعه ورزش است.

وی ‌با تاکید بر استفاده ورزشکاران از امکانات بیمه ورزشی عنوان کرد: حضور ورزشکاران بدون بهره‌مندی از بیمه ورزشی در اماکن ورزشی تخلف محسوب می‌شود و اجازه حضور در مسابقات رسمی نیز به ورزشکاران فاقد بیمه ورزشی داده نمی‌شود.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی قم تصریح کرد: سرانه حق بیمه ورزشی در سال 94، 150 هزار ریال است که بیمه شدگان را تا پایان سال تحت پوشش خدمات درمانی ناشی از حوادث ورزشی قرار می‌دهد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com