کد خبر ۲۵۲۹۶ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۶
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم:

دوره مربیگری آمادگی جسمانی در قم برگزار شد

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم از برگزاری دوره مربیگری رشته ورزشی آمادگی جسمانی با حضور مربیان علاقمند در قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، رسول حسن‌یزدی اظهار کرد: دوره مربیگری آمادگی جسمانی با حضور دوست‌داران این رشته در بخش دانشجویی در حالی به میزبانی قم برگزار شد که این رشته از جمله ورزش‌های پرطرفدار و پرمخاطب به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در راستای توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی در قم، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های خود را موضوع آموزش قرار داده است که به همین منظور دوره‌ مربیگری آمادگی جسمانی را برنامه‌ریزی و برگزار کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم افزود: با توجه به حجم زیاد تقاضاها برای شرکت در دوره مربیگری آمادگی جسمانی بانوان در استان قم و اینکه علاقمندان زیادی در بخش دانشجویی برای حضور در این دوره اعلام آمادگی کرده‌اند، هیئت این دوره را برنامه‌ریزی کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به آمادگی جسمانی به عنوان یکی از رشته‌های پایه ورزشی، تصریح کرد: در حال حاضر این رشته ورزشی با حضور آقایان و بانوان علاقمند جمعیت بسیار زیاد را در بر می‌گیرد و بعضی اوقات امکانات پاسخگوی تقاضاها نیست.

حسن‌یزدی با اشاره به قرار داشتن دفتر هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در مجموعه ورزشی تختی یادآور شد: فعالیت‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک در نقاط مختلف با تلاش مربیان زحمت‌کش این رشته و اشتیاق و علاقه دوستداران ورزش انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در سال جدید برنامه‌های متنوعی را برای فراگیر شدن بیشتر و آشنایی بهتر مردم با این رشته ورزش در بخش همگانی در نظر گرفته‌ایم، ضمن اینکه در بخش قهرمانی نیز مطابق برنامه‌های فدراسیون در مسابقات شرکت خواهیم کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در ادامه از برگزاری دوره مربیگری آمادگی جسمانی در قم خبر داد و بیان کرد: در نخستین برنامه آموزشی سال جدید یک دوره مربیگری آمادگی جسمانی به همت هیئت ورزش‌های همگانی ویژه دانشجویان پسر و دختر استان قم برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: دوره مربیگری در سطح درجه سه رشته آمادگی جسمانی ویژه دانشجویان پسر و دختر به انجام رسید در حالی که تعداد شرکت‌کنندگان در دوره آقایان 24 نفر بودند و این دوره به صورت مجزا از بانوان با تدریس علی خواجه‌بیاتی به انجام رسید.

حسن‌یزدی یادآور شد: همچنین در بخش بانوان تعداد 27 نفر متقاضی در کلاس‌های آموزشی و این دوره مربیگری حضور یافتند و این دوره به تدریس خانم راحله‌سادات واقفی از مدرسین برجسته رشته تربیت بدنی و ورزش در استان قم برگزار شد.

وی در پایان اظهار کرد: امسال نیز برنامه‌های متنوعی در بخش همگانی در نظر گرفته شده است که از جمله آنها برگزاری همایش پیاد‌ه‌روی خانوادگی است و چنانچه امکانات بیشتری داشته باشیم و از نظر مالی نیز با مشکلی روبه‌رو نشویم امکان خدمات‌رسانی بهتر به مردم وجود دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com