کد خبر ۲۷۷۹۰ انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۵
معاون ‌ورزش و جوانان قم :

شهروندان قمی در مسابقات ورزش همگانی محلات قم شرکت می‌کنند

معاون ‌ورزش و جوانان قم با بیان اینکه هزار شهروند قمی در مسابقات ورزش همگانی محلات قم شرکت می‌کنند گفت: ۱۲ دوره مسابقات ورزشی با نام جام رمضان در قم برگزار می‌شود.

به گزارش قم نا ، اسماعیل زند اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی در ماه مبارک رمضان در ساعات افطار تا سحر در دستور کار اداره‌کل ورزش و جوانان قرار گرفته و با هماهنگی با هیئت‌های ورزشی مسابقاتی در رشته‌های مختلف در سطح استان در حال برگزاری است.

وی افزود: 12 دوره مسابقات ورزشی با نام جام رمضان در قم برگزار می‌شود که عهده این مسابقات در رشته فوتسال است و برگزاری این مسابقات نیز محدود به شهر قم نیست بلکه در شهرها و بخش‌های تابعه نیز برگزار می‌شود.

معاون ورزش همگانی اداره ورزش و جوانان قم گفت: هدف از برگزاری مسابقاتی تحت عنوان جام رمضان، توسعه ورزش همگانی در ماه رمضان با توجه به شرایط خاص بدنی روزه‌داران و عدم امکان انجام فعالیت‌های ورزشی در ساعات معمول است تا روزه‌داران در این ماه از فضای ورزش و تحرک بدنی فاصله نگیرند.

زند با اشاره به همکاری‌های مشترک دبیرخانه کانون مساجد استان قم و اداره‌کل ورزش و جوانان بیان کرد: براساس همین همکاری‌ها، برگزاری مسابقات همگانی ورزش محلات قم  در دستور کار قرار گرفت و استقبال از این مسابقات در رشته فوتسال به‌حدی بود که 100 تیم برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کردند و بیش از یک هزار ورزشکار درگیر برگزاری این مسابقات شدند.

وی عنوان کرد: این مسابقات در ساعات پس از افطار در سالن شهدای صادقیه قم برگزار می‌شود و با توجه به همزمانی با هفته مبارزه با مواد مخدر، شعار ورزش آری اعتیاد هرگز برای این مسابقات انتخاب شده است.

معاون ورزش همگانی اداره ورزش و جوانان قم تصریح کرد: علاوه بر این مسابقات، رقابت‌های ورزشی در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز و طناب‌کشی در ایام باقی‌مانده ماه مبارک رمضان با همکاری دبیرخانه کانون مساجد برگزار می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com