کد خبر ۳۹۸۷۵ انتشار : ۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۲
رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم خبر داد

مقام سوم قم در آمادگي جسماني در آب قهرماني كشور

رئيس هیأت‌ ورزش‌هاي همگاني استان قم از موفقيت نمايندگان قم در كسب مقام سوم رقابت‌هاي آمادگي جسماني در آب كشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،رسول حسن‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: مسابقات آمادگی جسمانی در آب ویژه بانوان در قالب پیکارهای قهرمانی کشور به میزبانی تهران برگزار شد و تیمی متشکل از 6 بانوی ورزشکار به نمایندگی از هیأت‌ قم در این رقابت‌ها به میدان رفت.

وی با اشاره به اعضای این تیم، بیان کرد: در رده سنی 18 تا 25 سال حدیث محمودی، در رده سنی 26 تا 31 سال مروارید میره‌ای، در رده سنی 32 تا 37 سال فاطمه برخورداری، در رده سنی 38 تا 43 سال فاطمه نصرتی، در رده سنی 44 تا 49 سال مریم تشکینی و در رده سنی 50 سال به بالا فروغ‌السادات ذوالشرافتین در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم با بیان اینکه مربی این تیم خانم برخورداری بود، افزود: این دوره از مسابقات طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی انجمن آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی به مدت سه روز در تهران به انجام رسید و تیم قم رتبه سوم کشور را کسب کرد.

وی با اشاره به عناوین تیم قم در بخش انفرادی این مسابقات، ابراز کرد: مروارید میره‌ای در گروه سنی دوم و در ماده چابکی مقام دوم و نایب‌قهرمانی این رقابت‌ها را کسب کرد و همین ورزشکار در مسابقه دوومیدانی سرعت به عقب موفق به کسب مقام سوم شد.

حسن‌یزدی خاطرنشان کرد: فاطمه برخورداری در گروه سنی سوم و در ماده دو استقامت رتبه دوم و مقام نایب‌قهرمانی را به خود اختصاص داد و فاطمه نصرتی در گروه سنی چهارم مسابقات آمادگی جسمانی در آب قهرمانی بانوان ایران در ماده دو سرعت صاحب مقام سوم و نشان برنز شد.

وی یاد آور شد: مریم تشکینی در گروه سنی پنجم و در ماده دو سرعت به عقب مقام دوم را به دست آورد و فروغ‌السادات ذوالشرافتین در گروه سنی ششم و در ماده دو سرعت به عقب با ایستادن بر سکوی دوم به مدال نقره رسید و همین ورزشکار در ماده چابکی با کسب مقام سوم به نشان برنز دست یافت.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم عنوان کرد: در بخش تیمی این مسابقات تیم هیأت‌ همگانی استان آذربایجان شرقی مقام قهرمانی را کسب کرد، تیم هیأت‌ همگانی استان اصفهان نایب‌قهرمان شد و مقام سوم این رقابت‌ها نیز به تیم هیأت‌ ورزش‌های همگانی قم تعلق گرفت.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com