کد خبر ۲۷۵۴۷ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۱
استاندار قم:

انتخاب شهردار قم کاملا قانونی و شفاف بوده است

استاندار قم با اشاره به برخي اظهارات خلاف واقع از سوي رسانه ها و اشخاص، اين مسئله را موجب بي اعتمادي مردم به نظام جمهوري اسلامي دانست و افزود: مسئولين بايد در ايجاد همدلي و همزباني دولت و ملت پيشگام باشند.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومي استانداري قم، حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش در نشست هم انديشي مسئولان استان كه در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد، طي سخناني انتخاب شهردار جديد را گامي بلند براي توسعه ي همه جانبه ي شهر قم دانست.

استاندار قم با اشاره به اظهارات برخي رسانه ها در رابطه با مراحل قانوني انتخاب شهردار افزود: دكتر سقائيان نژاد طي روند كاملا قانوني و شفاف به اين سمت انتنصاب شد.

وي با اشاره به انتخاب دكتر سقائيان نژاد با 19 راي موافق شوراي اسلامي شهر قم و پيگيري هاي استانداري قم براي انتخاب وي براي سكانداري شهرداري قم افزود: با توجه به اينكه وي قبلا نيز شهردار اصفهان بود، مراحل قانوني قبلا يك بار براي ايشان انجام شده بود.

نماينده عالي دولت در استان با اشاره به اظهارات رسانه ها مبني بر وجود برخي ابهامات در تاييد صلاحيت شهردار جديد در ايام تعطيلات نيمه ي شعبان خاطرنشان كرد: مسئولين ارشد استان، وزارت كشور و وزارت اطلاعات كه وظيفه ي انجام استعلامات را دارند، در اين ايام مشغول انجام مراحل قانوني بودند.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با بيان اينكه اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهردار و استاندار قم نمايندگان مردم هستند خاطرنشان كرد: برخي افراد نبايد با اهداف خاص و تشويش اذهان عمومي اعتماد مردم نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي را از بين ببرند.

استاندار قم در ادامه اظهارات اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در رابطه با وجود مشكلات مديريتي در نهاد استانداري قم افزود: بنده سال گذشته در فضاي صميمي و دوستانه با آقاي اميرآبادي در رابطه با عدم تعامل بين دستگاه هاي اجرايي در خدمت رساني به مردم صحبت كردم.

وي بيان مطالب خصوصي بيان شده در سال گذشته در فضاي عمومي در شرايط كنوني را موجب تشويش اذهان عمومي دانست و افزود: تصميم گيري نهايي در انتخاب مديران استان از جانب بنده است و در رابطه با مشكلات و كاستي ها نيز بنده پاسخگوي مردم خواهم بود.

نماينده عالي دولت در استان اضافه كرد: مسئولين بايد در ايجاد همدلي و همزباني دولت و ملت پيشگام باشند.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش در ادامه مسئله ي برق گرفتگي در يكي از بوستان هاي قم و مرگ يكي از همشهريان را مورد توجه قرار داد و با بيان اينكه استانداري قم سخود را در قبال اين حادثه ي تلخ مسئول مي داند افزود: از روز حادثه تاكنون چندين جلسه در رابطه با اين مسئله برگزار كرده ايم و علل آن را بررسي نموده ايم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴

آقاي صالحي منش كه قراره براي مجلس كانديدا بشه ....

پاسخ