کد خبر ۲۵۳۰۷ انتشار : ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۱
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

حضور بیش از 20 هزار جوان قمی در کارگاه‌‏ها و دوره‏‌های آموزشی

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم از حضور بیش از 20 هزار جوان قمی در کارگاه‏ها و دوره‏های آموزشی این معاونت در سال 93خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد مصباحی با بیان اینکه بزرگ‏ترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی آن است اظهار کرد: مهم‏ترین بخش این نیروی را باید در نسل جوان یافت، چرا که گردش چرخ‏‌های عظیم تولید، امنیت کشور و نیز پرداختن به مسائل گوناگون هنری، آموزشی و تعلیم و تربیت، با دست توانا و قدرتمند جوانان انجام می‏گیرد.
وی ادامه داد: در همه کشورها، آثار پر ارج فعالیت جوانان در تمام مظاهر زندگی آشکار است و نیروی خستگی ناپذیر نسل جوان، مایه امیدواری تمام ملت‌هاست.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: با توجه به بروز حوادث، بلایا و سوانح در کشور و قرار داشتن ایران در مجموعه 10 کشور حادثه‌خیز جهان و لزوم توجه جدی به آموزش‌‏های علمی برای مدیریت کارآمد بحران و خدمت‌رسانی بهتر و مؤثرتر به آسیب‌دیدگان بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه و ضرورت آموزش‏‌های گوناگون جوانان این مرز و بوم این جمعیت بر آن شد تا با ارائه آموزش‌‏های گوناگون گامی اساسی در پیشبرد این امر بردارد.

مصباحی گفت: معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌‏احمر با توجه به ظرفیت بالا از لحاظ حضور جوانان در این معاونت و با توجه به تأکیدات دولت برای آموزش جوانان و آگاه سازی ایشان در تمام امور علمی، هنری، فرهنگی و اجتماعی اقدام به برگزاری کارگاه‌‏ها و دوره‌‏های آموزشی گوناگونی در طی سال گذشته کرده است.

وی به تشریح محورهای برگزاری این دوره‌ها پرداخت و بیان کرد: این دوره‌‏ها با هدف آگاه‏‌سازی افراد، ایجاد انگیزه و همچنین جهت جذب و توانمندسازی ایشان برگزار شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره‌ها 20 هزار و 368 نفر از اعضاء معاونت امور جوانان جمعیت هلال‌‏احمر استان قم در قالب 804 دوره شرکت کرده‌اند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com