کد خبر ۲۴۳۱۴ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۹

خدمات هلال احمر قم به 850 مسافر نوروزی

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم از بهره گیری 850 مسافر و زائر از خدمات هلال احمر در نخستین روز اجرای رسمی طرح نوروزی خبرداد.

به گزارش قم نا به نقل ازروابط عمومی هلال احمرقم، سید حسین میررضایی در گفت وگویی افزود: دراین راستا خدماتی همچون برگزاری نماز جماعت در خیمه های نماز، خیمه های دوستدار کودک، تست قند خون و کنترل فشار خون و همچنین دریافت نقشه های اطلاع رسانی، بروشور و سایر محصولات فرهنگی ارائه شد.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در طرح امداد و نجات نوروزی نجاتگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم تمام جاده ها و محورهای مواصلاتی استان را تحت پوشش امدادی خود قرار داده اند، بیان کرد: در این طرح 85 نفر امدادگر، نجاتگر، پزشک و پرستار به صورت روزانه در 16 پست ثابت و سیار و امداد و نجات هوایی به مسافرین نوروزی امداد رسانی می کنند.

وی افزود: متاسفانه در روز گذشته در یک مورد حادثه ناگوار به علت برخورد یک دستگاه پراید با گاردریل در محور قم سلفچگان یک نفر از هموطنان مجروح شد که توسط نجاتگران هلال احمر به مرکز درمانی استان انتقال یافت.

میررضایی از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی توسط جمعیت هلال احمر استان قم نیز خبر داد و گفت: در این بخش 150 نفر از جوانان داوطلب عضو در 24 پست ثابت و سیار مشارکت دارند که به امر راهنمایی و استقبال از زائران شهر قم می پردازند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com