کد خبر ۲۵۳۳۳ انتشار : ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۱
رئیس هیئت تکواندو استان قم:

دوره دانش‌افزایی مربیان تکواندو در قم برگزار شد

رئیس هیئت تکواندو استان قم از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی به منظور دانش‌افزایی و هماهنگی مربیان تکواندو قم خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد جمشیدی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیئت تکواندو استان و با هماهنگی‌های انجام شده با فدراسیون تکواندو کشورمان یک دوره کارگاه آموزشی با هدف دانش‌افزایی و هماهنگی مربیان تکواندو استان قم برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره کارگاه آموزشی برگزار شده از سوی هیئت تکواندو استان قم با حضور مدرس بین المللی فدراسیون تکواندو کشورمان، استاد ناصر باقری به انجام رسید در حالی که 50 نفر مربی از سراسر استان در این دوره آموزشی حضور داشتند.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با بیان اینکه این دوره آموزشی یک روز تمام به طول انجامید و میزبان آن خانه تکواندو قم بود، ابراز داشت: برگزاری چنین دوره‌ها موجب می‌شود تا مربیان تکواندو قم هم به تبادل تجربیات و دانش خود بپردازند و هم اینکه از اساتید برجسته که مدرس دوره هستند دانش جدید فرا بگیرند.

وی یادآور شد: موفقیت‌هایی که تکواندو قم به دست می‌آورد در واقع حاصل تلاش این مربیان و دلسوزی آن‌ها در پرورش نیروهای مستعد این رشته است، به همین خاطر قم در تکواندو کشور یکی از استان‌های موفق در میادین مختلف محسوب می‌شود.

جمشیدی اضافه کرد: با برنامه‌ریزی مطلوبی که در هیئت تکواندو استان قم صورت گرفته و مدیریت صحیحی که سعی می‌کنیم در راس این هیئت وجود داشته باشد، کادر هیئت سعی در رشد و توسعه رشته‌های زیرپوشش هیئت تکواندو استان قم یعنی پومسه و کیوروگی دارند.

وی عنوان کرد: بعد از اعتمادی که از سوی اعضای مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان قم، فدراسیون تکواندو و اداره کل ورزش و جوانان به من شد، با تشکیل کادر قوی و هماهنگ سعی در رشد و توسعه بیش از پیش تکواندو در قم خواهیم داشت.

رئیس هیئت تکواندو استان قم تصریح کرد: ما اهداف زیادی در راه تحول این رشته ورزشی و تربیت نوجوانان و جوانان مستعد علاقمند به تکواندو برداشته‌ایم، این رشته در قم استعدادهای بسیار خوب و قابل توجهی دارد و حالا به موضوع آموزش آن توجه ویژه داریم.

وی ابراز کرد: در حال حاضر تلاش می‌کنیم نیروی انسانی مرتبط با این رشته را با علم روز رشته ورزشی تکواندو آشنا کنیم، افراد مستعدی برای این دوره آموزشی مربیگری رشته تکواندو در قم حضور یافتند و در آینده نیز تلاشمان این است که در تعامل با فدراسیون تکواندو موانع را از سر راه تکواندو برداشته و در مسیر رشد حرکت کنیم.

جمشیدی در پایان به موفقیت مربی شایسته تکواندو قم در رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان آسیا اشاره کرد و بیان داشت: روح‌الله رضاپور از مربیان موفق و با دانش تکواندو قم است که با تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی کشور چین تایپه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی آسیا شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com