کد خبر ۲۷۵۵۹ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰
جمشیدی خبرداد :

کسب عنوان فنی‌ترین تکواندوکار کشور توسط ورزشکار قمی

رئیس هیئت تکواندوی استان قم از کسب عنوان فنی‌ترین تکواندوکار کشور توسط ورزشکار قمی خبر داد.

به گزارش قم نا ، محمد جمشیدی اظهار داشت: بر اساس نظر کمیته فنی سازمان لیگ تکواندو و کادر فنی تیم ملی تکواندوی نونهالان کشورمان، تکواندوکار قمی عنوان فنی‌ترین تکواندوکار کشور را به دست آورد.

وی افزود: تیم تکواندوی نونهالان استان قم در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب ۴ مدال شامل یک طلا و ۳ برنز شد که تنها طلایی تیم تکواندوی قم حسین داداش زاده تکواندوکار وزن هشتم بود و به لطف این ۴ مدال، تیم تکواندوی قم در رده چهارم کشور ایستاد.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: داداش زاده که در وزن هشتم با نمایشی فنی تحسین همگان را بر انگیخت سرانجام از سوی کمیته برگزارکننده به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار انتخاب شد تا راه خود را به سوی حضور در ترکیب تیم ملی تکواندو هموار کند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: با توجه به سرمایه گذاری تکواندوی قم بر روی رده‌های سنی پایه و حضور یک مربی و یک تکواندوکار قمی در ترکیب تیم ملی در مسابقات آسیایی نوجوانان در تایوان، شرایط امیدوارکننده‌ای برای تکواندوی قم ایجاد شده است.

جمشیدی بیان داشت: در رده‌های سنی پایه حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و می‌خواهیم در المپیک تابستانی آینده از میان همین جوانان و نوجوانان علاقمند و مستعد از استان قم نماینده داشته باشیم گرچه امیدهایمان برای حضور سید محمد رفیعی در المپیک ۲۰۱۶ پابرجا است.

وی عنوان کرد: فضای خانه تکواندوی شهیدان برجعلی زاده که عنوان خانه تکواندوی استان قم را نیز دارد با المان‌های مربوط به المپیک ۲۰۲۰ تزئین شده که هدف از این کار، آغاز عملیات روانی بر روی ورزشکاران به معنای آماده‌سازی آنها برای حضور در توکیو ۲۰۲۰ است.

رئیس هیئت تکواندوی قم تصریح کرد: سید محمد رفیعی تکواندوکار بزرگسال قمی نیز در رنکینگ اخیر فدراسیون جهانی در شرایط نسبتاً خوبی قرار دارد و هنوز به کسب سهمیه حضور وی در المپیک ریو امیدواری زیادی داریم.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com