کد خبر ۲۵۴۲۳ انتشار : ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۲
رئیس مجلس شورای اسلامی:

سازمان تامین اجتماعی خدمات بزرگی ارائه می کند

دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) تامین اجتماعی قم ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم دکتر علی لاریجانی صبح امروز با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) تامین اجتماعی قم ضمن بازدید از بخشهای مختلف بیمارستان از بیماران بستری در این مرکز درمانی عیادت کرد.
وی در ادامه با حضور در جلسه شورای تامین اجتماعی استان قم از خدمات رسانی سازمان تامین اجتماعی ابراز رضایت کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی خدمات بزرگ و قابل توجهی به مردم ارائه می دهد خواستار تقویت منابع سازمان در راستای خدمت بیشتر و بهتر به مخاطبان شد.
وی بر توجه ویژه دولت در زمینه تامین منابع بیمه اقشار آسیب پذیر جامعه بویژه کارگران ساختمانی و قالیبافان تاکید کرد.
دکتر لاریجانی پیگیری مشکلات تامین اجتماعی در استان قم در زمینه تامین پزشک متخصص و راه دسترسی به بیمارستان را خواستار شد.
در ابتدای جلسه مدیرکل تامین اجتماعی قم افزایش امنیت اجتماعی در جامعه با حمایت از تولید و صنعت را از جمله ماموریت های سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت:سازمان تامین اجتماعی با ارائه 26 نوع خدمت به جامعه هدف سعی در ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان ممکن را دارد.
وی با بیان اینکه بیش از 735 هزار بیمه شده تحت پوشش تامین اجتماعی در قم وجود دارد افزود: قم یک استان ویژه است و شایسته است نگاه مسئولان به قم بصورت ملی باشد.
سیدمجتبی موسوی خواستار تامین منابع مورد نیاز برخی قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی شد و تصریح کرد:بیمه های قالیبافان و کارگران ساختمانی که مورد تصویب مجلس قرار گرفته اند در اجرا به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز با مشکل مواجه شده اند.
مدیردرمان تامین اجتماعی قم هم در این جلسه گفت:تامین اجتماعی قم با 3 مرکز درمانگاهی و یک بیمارستان به بیمه شدگان و سایر مردم خدمت ارائه می کند.
وی خدمات رسانی در بیمارستان تامین اجتماعی قم را مطلوب توصیف کرد و افزود:پاسخگویی به بیش از 300 هزار بار مراجعه،انجام 6 هزار عمل جراحی و بستری شدن 10 هزار بیمار در یکسال اخیر نشان دهنده موفقیت این بیمارستان در ارائه خدمات به مردم است.
دکتر داود علیمحمدی از برنامه ریزی جهت اجرای طرح توریسم درمانی در بیمارستان امام رضا ع تامین اجتماعی قم خبر داد و اظهار داشت:سال گذشته این بیمارستان توانست رتبه سوم تعویض مفصل را در بین بیمارستانهای تامین اجتماعی کشور کسب نماید.
وی خواستار تخصیص ضریب k و همچنین بهره مندی بخش درمان تامین اجتماعی از بودجه هدفمندی یارانه ها شد و خاطرنشان شاخت:درمان تامین اجتماعی با داشتن امکانات سخت افزاری مطلوب،اقدامات بسیار مهمی در اجرای طرح سلامت ایفا کرده و به منظور افزایش کیفیت خدمت رسانی نیاز به اختصاص بودجه از محل هدفمندی یارانه ها می باشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com