کد خبر ۲۵۴۶۴ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۴
در هفته بیست‌و‌نهم لیگ بر‌تر فوتبال

زمان برگزاری مسابقه صبای قم و نفت تهران تغییر کرد

زمان برگزاری بازی تیم فوتبال صبای قم با نفت تهران در هفته بیست‌و‌نهم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور با تصمیم سازمان لیگ برتر تغییر کرد.

به گزارش قم نا به نقل از فارس،به دنبال پیشنهاد کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال مبنی بر تغییر زمان برگزاری بازی‌های هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از روز دوشنبه 21 اردیبهشت به روز یکشنبه 20 اردیبهشت 94، این تغییر صورت گرفت.

در واقع سازمان لیگ فوتبال ایران به منظور کمک به تیم‌های لیگ برتر با این درخواست موافقت کرد و بدین‌ترتیب زمان استراحت تیم‌های حاضر در لیگ برتر بین هفته‌های بیست‌و‌نهم تا سی‌ام لیگ برتر فوتبال، یک روز بیشتر خواهد شد و از 3 روز به 4 روز افزایش می‌یابد.

بر این اساس شاگردان مهدی تارتار در تیم فوتبال صبای قم که با خیالی آسوده از بابت جایگاه خود در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور فعلا رتبه هشتم را در اختیار دارند در آخرین بازی خارج از خانه خود در مسابقات این فصل لیگ بر‌تر به جای 21 اردیبهشت، یک روز زودتر در ورزشگاه تختی تهران برابر تیم مدعی نفت تهران صف آرایی خواهند کرد.

تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران عصر بیستمین روز اردیبهشت ماه در دیداری حساس از هفته بیست‌و‌نهم مسابقات چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در حالی برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند که در نیم‌فصل نخست در ورزشگاه یادگار امام قم با یکدیگر مسابقه دادند و بازی آنها با برتری 2 بر یک تیم نفت تهران پایان یافت.

البته صبای قم پیش از اینکه بخواهد در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به دیدار تیم مدعی نفت تهران برود، باید 2 مسابقه حساس دیگر در میهمانی تیم گسترش فولاد تبریز و همچنین در خانه برابر تیم بالانشین استقلال تهران انجام بدهد و از آنها امتیاز بگیرد.

صبایی‌ها روز چهارم اردیبهشت ماه در تبریز میهمان شاگردان  کمالوند خواهند بود، دیداری که بین تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز از هفته دوازدهم دور برگشت بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

در این دیدار شاگردان مهدی تارتار در صبا و فراز کمالوند در گسترش‌فولاد تبریز بعد از عدم توفیق در کسب پیروزی در هفته بیست و ششم برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند، دیداری بین تیم‌های 33 امتیازی صبای قم و 26 امتیازی گسترش فولاد تبریز برگزار می‌شود.

صبای قم برای کسب بهترین شرایط آمادگی پیش از دیدار هفته بیست‌و‌نهم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور با برنامه‌ریزی مهدی تارتار مربی جوان و آینده‌دار خود تمرینات را در مجموعه ورزشی هلال‌احمر قم از سر گرفته تا از این فرصت برای آمادگی مصاف با گسترش فولاد تبریز بهره ببرد.

تارتار از هفته هفدهم بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور تا پایان لیگ چهاردهم روی نیمکت صبا می‌نشیند و بعد از اینکه در نخستین حضورش روی نیمکت صبای قم در 10 هفته هدایت صبا تنها دو بار موفق به کسب پیروزی در لیگ بر‌تر شده، اکنون به عنوان نفر نخست کادر فنی این تیم را برای بازی‌های حساس مقابل دیگر رقبای لیگ برتری این دوره، از جمله گسترش فولاد تبریز با تفکرات جدید آماده می‌کند.

البته پیش از مصافی که قرار است تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز در دوازدهمین هفته از دیدارهای نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه با یکدیگر داشته باشند، مهدی تارتار و فراز کمالوند سرمربیان دو تیم باید در نشست خبری پیش از بازی حاضر شوند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز در چارچوب دیداری از هفته بیست و هفتم بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، از ساعت 17 و 30 دقیقه عصر روز جمعه چهارم اردیبهشت ماه به میزبانی شاگردان فراز کمالوند در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com