کد خبر ۳۱۵۸۳ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۵
سرپرست تیم امید صبای قم :

فهرست بازیکنان صبا برای حضور در لیگ بر‌تر امید مشخص شد

سرپرست تیم امید صبای قم گفت: فهرست بازیکنان تیم امید صبای قم برای حضور در لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور مشخص شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، وحید نائینی اظهار داشت: فهرست نفرات تیم فوتبال امید صبای قم در فصل جدید لیگ بر‌تر رده سنی امید باشگاه‌های کشور مشخص شده است و امید صبا با تلفیقی از بازیکنان بومی و غیر بومی وارد این مسابقات می‌شود.

وی افزود: لیگ بر‌تر فوتبال امید کشور با حضور ۱۲ تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و صبا باید در نخستین دیدار خود در شیراز برابر تیم فجرسپاسی صف آرایی کند.

سرپرست تیم امید صبا گفت: علیرضا صفری و رامین آبی دروازه‌بانان صبا در این مسابقات هستند و در خط دفاعی نیما داغستانی، امیرحسین کیا، صادق عظیمی، مسعود افرادی، حسین محمدی‌منش، امیرحسین رنگرز جدی، ابراهیم لطفی و شاهین میرزایی برای صبا به میدان می‌روند که ۴ بازیکن از جمع قمی هستند.

نائینی بیان داشت: محسن کرمی، سعید رحیم‌پور، مجید مقیم‌نژاد، هادی آقازاده، محمد سیمایی، سینا قلیان، علی غلامرضایی، حمیدرضا مطهری، جواد امیدی و میلاد مهری بازیکنان صبا در خط میانی را در لیگ بر‌تر امید تشکیل می‌دهند.

وی عنوان کرد: وحید حسین‌پور و حسن صفرزاده به عنوان مهاجم در تیم امید صبای قم بازی می‌کنند در حالی که نیما داغستانی و محسن کرمی بازیکنانی هستند که در تیم بزرگسالان صبای قم نیز حضور دارند.

سرپرست تیم امید صبای قم تصریح کرد: صبا با ۱۰ بازیکن در سهمیه جوانان وارد لیگ بر‌تر می‌شود که حمیدرضا محمدی به عنوان دروازه‌بان، آرین نوری و سعید فلاح در پست مدافع، امیرحسین توکلیان، امیرحسین خسروانی، مهدی وزیری، فردین قلی‌نیا داوودی و صادق عبیدی در پست میانی به همراه رضا شکری و امیررضا مهدیان به عنوان مهاجم این فهرست را تشکیل می‌دهند.

نائینی افزود: صبای قم با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ دسته اول امیدهای کشور به لیگ بر‌تر صعود کرده است.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com