کد خبر ۲۶۲۹۲ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۳
به دلیل اخراج در هفته بیست و نهم لیگ بر‌تر فوتبال

سرمربی صبای قم از رویارویی با فولاد خوزستان محروم شد

سرمربی تیم فوتبال صبای قم به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیمش را برابر فولاد خوزستان در دیدار خانگی هفته پایانی فصل جاری مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور هدایت کند.

به گزارش قم نا ، در فاصله تنها یک هفته به پایان بازی‌های چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس نوبت به رویارویی تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان رسیده است، دیداری که طبق برنامه سازمان لیگ بر‌تر در قم به انجام می‌رسد.

صبای قم و فولاد خوزستان با توجه به چند شاخص مختلف عصر بیست و پنجمین روز اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام قم دیداری بسیار حساس و سرنوشت‌ساز را برگزار می‌کنند، مسابقه‌ای که بین تیم‌های هشتم و پنجم جدول رده‌بندی به انجام می‌رسد.

در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم با کسب 34 امتیاز از 29 مسابقه قبل خود در مکان هشتم جدول رده‌بندی چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاده است، اما تیم فولاد خوزستان که سرمربی با دانش کروات یعنی دراگان اسکوچیچ آن را هدایت می‌کند، با کسب 49 امتیاز بین 16 تیم حاضر در لیگ چهاردهم در مکان پنجم رده‌بندی جای دارد.

نکته مهم این بازی حضور محرومیت مهدی تارتار سرمربی صبای قم است، مربی‌ای که از هفته شانزدهم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور به عنوان نفر نخست کادر فنی روی نیمکت صبای قم بوده، ولی نمی‌تواند در آخرین بازی تیمش روی نیمکت بنشیند و از کنار زمین شاگردانش را هدایت کند.

تارتار به دلیل اینکه در دیدار هفته بیست و نهم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم نفت تهران توسط داور مسابقه یعنی محمدرضا اکبریان از زمین بازی اخراج شد، برابر فولاد خوزستان نمی‌تواند روی نیمکت تیمش بنشیند، زیرا با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال یک جلسه از همراهی صبا محروم شده و این محرومیت در دیدار این تیم با فولاد خوزستان در هفته سی‌ام و پایانی لیگ چهاردهم اعمال می‌شود.

تارتار در مدت زمان حضورش در تیم فوتبال صبای قم که از هفته دوم دور برگشت مسابقات چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور بود، با صبای قم مجموعا نتایج خوبی کسب نکرده است هر چند که بسیاری از عوامل از جمله مشکلات مالی و ناداوری‌ها را می‌توان در عدم نتیجه گیری تارتار با صبای قم ذکر کرد.

تارتار و صبای قم در حال حاضر در مکان هشتم جدول رده‌بندی جای دارند و همگان از این سرمربی جوان و تیمش انتظار دارند که حداقل در دیدار خانگی هفته سی‌ام و پایانی چهاردهمین دوره لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور با قدرت برابر فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته قرار گرفته و به پیروزی برسند تا بلکه ناکامی‌هایی که صبا بعد از هفته بیست و چهارم تاکنون به دست آورده، جبران شود و این تیم در همین مکان هشتم باقی بماند.

صبای قم در صورت کسب برتری مقابل فولاد خوزستان هرگز در جدول رده‌بندی صعود نخواهد کرد، اما در صورتی که نتیجه را برابر تیم فولاد واگذار کند، ممکن است با توجه به دیگر نتایج هفته پایانی لیگ بر‌تر فوتبال به رده‌های نهم یا دهم سقوط کند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com