کد خبر ۲۵۵۵۲ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران :

خدامحوری و ولایت مداری رمز موفقیت بسیج و سپاه

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به رمز موفقیت سپاه در عرصه‌های مختلف گفت: خدامحوری و معنویت عامل اصلی موفقیت‌ها است، عامل دیگر ولایت مداری بوده که نیروهای ارزشی بسیج و سپاه از این ویژگی‌ها برخوردار هستند.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره سالروز تشکیل سپاه پاسداران و نقش و جایگاه این مجموعه در انقلاب اسلامی اظهارداشت: افتخار سپاه پاسداران این است که سنگرنشین خط‌مقدم پاسداری از انقلاب در همه صحنه‌ها باشد، فلسفه وجودی سپاه حفظ انقلاب چه در بعد داخلی و چه در بعد خارجی است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران افزود: در طول 36 سال گذشته سپاه این افتخار را داشته که همواره در خط مقدم پاسداری از انقلاب اسلامی قدم بردارد چراکه این موضوع را وظیفه اصلی خود می‌داند.

حاجی‌صادقی با اشاره به حضور موفقیت آمیز سپاه در عرصه‌های مختلف کشور خاطرنشان کرد: سپاه در هر سنگر و عرصه‌ای که لازم بوده حضور پیدا کرده و عالی‌ترین وظایف را در رابطه با پاسداری از انقلاب اسلامی انجام داده است، سپاه پاسداران در جنگ سخت و دوران پیروزی انقلاب اسلامی و در حفظ جان شخصیت‌ها و در زمینه امنیت پرواز‌ها و امروز هم در عرصه جنگ نرم همیشه پیشتاز بوده است.

وی با اشاره به دشمنی استکبار با سپاه پاسداران عنوان کرد: عصبانیت جبهه استکبار از سپاه پاسداران خود حاکی از نقش‌آفرینی و تاثیر این نهاد مقدس در همه عرصه‌ها بوده است که به موفقیت هم رسیده و با قاطعیت به دفاع از انقلاب اسلامی می‌پردازد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به رمز موفقیت سپاه در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: خدامحوری و معنویت عامل اصلی موفقیت‌ها است، عامل دیگر ولایت مداری بوده که نیروهای ارزشی بسیج و سپاه از این ویژگی‌ها برخوردار هستند و عامل سوم موفقیت سپاه پاسدارن بصیرت و تشخیص میدان‌های مبارزه و درگیری با استکبار بوده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com