کد خبر ۲۵۵۷۱ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۰
مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران:

نتایج اولیه پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران از اعلام نتایج اولیه پذیرش داوطلبان در مقطع عمومی سطح دو (کارشناسی) حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

به گزارش قم نا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام محمد احمدی با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌­نام در فراخوان پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پذیرفته‌شدگان این مرحله بر اساس بالاترین امتیاز علمی به مصاحبه حضوری دعوت شده‌اند.
وی اظهار کرد: داوطلبان ورود به حوزه‌های علمیه خواهران از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی www.whc.ir و با در اختیار داشتن کد رهگیری می‌توانند از دعوت شدن به مصاحبه مطلع شوند.

مدیر سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه مصاحبه داوطلبان مقطع تحصیلی عمومی سطح دو (کارشناسی) اخلاقی رفتاری خواهد بود، یادآور شد: داوطلبان از طریق همین پایگاه از 14 تا 24 اردیبهشت‌ماه نسبت به ثبت نوبت مصاحبه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه اجرای مصاحبه پذیرفته‌شدگان اولیه از 20 تیر تا 20 مردادماه خواهد بود اظهار کرد: نتایج نهایی پذیرش داوطلبان در حوزه‌های علمیه خواهران 25 مردادماه اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: نتایج اولیه و دعوت داوطلبان به مصاحبه در مقطع تحصیلی سطح سه در 29 خرداد و سطح چهار در 10 تیر ماه اعلام خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com