کد خبر ۲۵۵۷۴ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۹
بهمن ماه امسال

همایش اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث برگزار می‌شود

دبیر همایش اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث از برگزاری همایش اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث در بهمن ماه امسال خبر داد.

به گزارش قم نا ، حجت‌الاسلام مهدی رجایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث اظهار کرد: این همایش سال گذشته برای نخستین بار برگزار شد.

وی افزود: در نخستین همایش اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث 200 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که از این میان آنها 120 مقاله پذیرفته و 30 مقاله نیز در روز همایش ارائه شد.

دبیر همایش اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث با اشاره به اینکه دومین دوره این همایش بهمن ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: محققان و اساتید می‌توانند تا 15 آبان مقالات خود را به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

حجت‌الاسلام رجایی تصریح کرد: دومین همایش اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث با سه هدف تولید علم و دانش، گفتمان و کمک به تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای دومین همایش اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن حدیث گفت: پیشرفت فرهنگی و اجتماعی، پیشرفت علمی و فناوری، پیشرفت اقتصادی، پیشرفت سیاسی و مدیریتی، پیشرفت حقوقی و قضایی از جمله محورهای این همایش است.

دبیر همایش اهداف و راهبردهای پیشرفت از منظر قرآن و حدیث خاطر نشان کرد: مقالات ارسال شده به این همایش باید در چارچوب‌های آیات قرآن و روایات ائمه معصومین، مسائل اساسی کشور، راهکارهای کلان و پیشنهادهای عملی متناسب با شرایط گذشته، حال و آینده کشور، باشد و بر همین اساس اولویت با مقاله‌های است که مستند به تحقیقات تجربی باشد.

حجت الاسلام رجایی با اشاره به اینکه دبیرخانه این همایش محورهایی را برای ارائه مقاله به محققان پیشنهاد کرده است، گفت: اساتید و محققان می‌توانند با مراجعه به سایت http://www.olgou.org/ با محورهای پیشنهادی آشنا شوند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com