کد خبر ۲۵۶۳۵ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۷
معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم عنوان کرد

بهره‌گیری شهرداری از مشارکت مردم در برپایی مراسم نیمه شعبان

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم گفت:‌ شهرداری قم در تلاش است برای برپایی مراسم نیمه شعبان در قم از مشارکت مردم در این زمینه بهره ببرد.

به گزارش قم نا ، مهدی اصفهانیان‌مقدم به برنامه‌های شهرداری برای برگزاری مراسم میلاد مهدی موعود (عج) در قم اشاره و بیان کرد: شهرداری نسبت به آسیب‌شناسی عملکرد خود در سال‌های قبل در نیمه شعبان اقدام کرده است.

وی ‌بیان کرد: آماده‌سازی پارکسوارهای اطراف مسجد مقدس جمکران مهم‌ترین اقدام شهرداری در استقبال از زائران و مسافران نیمه شعبان است که با توجه به حجم زائرانی که در این ایام به قم می‌آیند بیش از 140 هکتار پارکسوار نیاز است.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم به گردو غبار زمین‌های اطراف پارکسوار اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از گردو غبار زمین‌های خاکی لازم است شرکت نفت در تامین مازوت مورد نیاز با شهرداری همکاری کند.

وی تصریح کرد: شرکت نفت باید برای جلوگیری از تعلیق گردو غبار در هوا، مازوت مورد نیاز را در اختیار شهرداری قرار دهد تا مازوت پاشی در پارکینگ‌ها زودتر صورت بگیرد.

اصفهانیان مقدم با اشاره به مسئله خاموشی در پارکسوارها اشاره و بیان کرد: برای برطرف کردن خاموشی نیازمند برج‌های نوری هستیم که امیدواریم شرکت برق در این زمینه با شهرداری همکاری‌های لازم را داشته باشد.

وی به تامین آب شرب بهداشتی و آب غیر شرب برای سرویس بهداشتی توسط شهرداری اشاره و بیان کرد:‌ با همت شهرداری قم هزار و 200 چشمه سرویس بهداشتی سیار برای استفاده زائران در اطراف مسجد جمکران ایجاد می‌شود.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم با اشاره به تامین مایحتاج زائرانی که در آستانه نیمه شعبان به قم سفر می‌کنند گفت: به همت سازمان میادین شهرداری قم در 39 نقطه شهر، غرفه‌هایی برپا می‌شود که بتواند پاسخگوی نیازهای زائران باشد.

اصفهانیان مقدم با اشاره به آراستگی شهر در نیمه شعبان خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا از مشارکت بالای مردم در برگزاری مراسم میلاد امام زمان (عج) و تزئین محیط شهری بهره ببریم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com