کد خبر ۲۵۹۶۳ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۷
معاون شهردار قم:

نمایشگاه «زیارت» ویژه اعیادشعبانیه در مسجد جمکران برگزار می‌شود

معاون شهردار قم بابیان اینکه ضمن خدمات‌رسانی به زائران و شهروندان در ایام شعبانیه، بهره‌برداری مناسب فرهنگی نیز در این ایام در دستور کار مدیریت شهری است، گفت: راه‌اندازی نمایشگاه زیارت ازجمله اقدامات فرهنگی در این ایام است.

به گزارش قم نا ، مهدی اصفهانیان مقدم ظهر امروز در شورای خدمات شهری و رفاه عمومی شهرداری قم ویژه نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام (ره) ضمن تشریح اقدامات این مجموعه اظهار داشت: امسال به جهت تقارن دو مناسبت نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام (ره) استان قم به مدت 4 روز در حال آماده‌باش و خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل‌بیت (س) و مسجد مقدس جمکران خواهد بود.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم بابیان اینکه با برنامه‌ریزی جامع و بهبود کیفیت خدمات سال‌های قبل سعی در خدمات‌رسانی بهتر به زائران داریم، افزود: از فروردین‌ماه ستاد شعبانیه و سالگرد ارتحال امام (ره) فعالیت خود را در شهرداری قم آغاز کرده است.

وی با تأکید براینکه جلب رضایت زائران و مجاوران هدف اصلی است، عنوان کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر در این ایام حدود 140 هکتار فضا جهت تأمین پارکینگ مسافران و زائران در اطراف مسجد مقدس جمکران آماده‌سازی می‌شود.

اصفهانیان مقدم با اشاره به اینکه هرساله بیش از 3 میلیون زائر در ایام نیمه شعبان و سالگرد ارتحال امام (ره) به قم مشرف می‌شوند، تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر به‌ویژه مسجد مقدس جمکران از دیگر مواردی است که در دستور کار است تا با جانمایی مناسب به زائران خدمات‌دهی داشته باشند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم رفع خاموشی در پارک‌سوارها و پیرامون مسجد مقدس جمکران را موردتوجه قرارداد و گفت: تأمین آب شرب و مایحتاج زائران و مسافران در اطراف مسجد مقدس جمکران نیز از دیگر تسهیلاتی است که باید موردتوجه باشد.

وی بابیان اینکه رویکرد ما این است که ضمن خدمات‌رسانی به زائران و شهروندان در این ایام بهره‌برداری مناسب فرهنگی نیز در این ایام داشته باشیم، اظهار داشت: راه‌اندازی نمایشگاه زیارت ازجمله اقدامات فرهنگی در این ایام است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com