کد خبر ۲۵۶۵۰ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم:

مجوز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم صادر شد

حجتالاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی مجوز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم را صادر کرد.

به گزارش قم نا ، حجتالاسلام والمسلمین عباس اسکندری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تک شهرستان بودن استان قم، فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برنامه ریزی و اجرا می شد.

وی اضافه کرد: این رویه در ماموریت های اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم مشکلاتی ایجاد کرده و مانع از ارائه خدمات مطلوب به گروه های مخاطب میشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: با تلاش های انجام شده، سازمان تبلیغات اسلامی مجوز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم را صادر کرده و امیدواریم با راه اندازی این اداره، اهتمام بیشتری نسبت به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در محله های مختلف صورت گیرد.

به گفته حجت الاسلام اسکندری، با راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم بخش قابل توجهی از خدمات فرهنگی و تبلیغی در این اداره ارائه می شود و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیش از گذشته به وظایف اصلی خود که برنامه ریزی، هدایت و حمایت از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی است، می پردازد.

وی ادامه داد: به زودی مکانی برای راه اندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم مشخص و به شهروندان و گروه های مخاطب اعلام میشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرد که با تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، فعالیت های فرهنگی و تبلیغی از نظر کمی و کیفی گسترش یابد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com