کد خبر ۲۵۶۴۱ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۲
حجتالاسلام اسکندری:

مجوز تأسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم صادر شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: سازمان تبلیغات اسلامی مجوز تاسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم را صادر کرد.

به گزارش قم نا ، حجت الاسلام عباس اسکندری پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تک شهرستان بودن استان قم، فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی تاکنون در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برنامهریزی و اجرا میشد.

وی اضافه کرد: این رویه در مأموریتهای اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم مشکلاتی ایجاد کرده و مانع از ارائه خدمات مطلوب به گروههای مخاطب میشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: با تلاشهای انجام شده، سازمان تبلیغات اسلامی مجوز تأسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم را صادر کرده و امیدواریم با راهاندازی این اداره، اهتمام بیشتری نسبت به فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی در محلههای مختلف صورت گیرد.

به گفته حجتالاسلام اسکندری، با راهاندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم بخش قابل توجهی از خدمات فرهنگی و تبلیغی در این اداره ارائه میشود و اداره کل تبلیغات اسلامی استان بیش از گذشته به وظایف اصلی خود که برنامهریزی، هدایت و حمایت از فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی است، میپردازد.

وی ادامه داد: به زودی مکانی برای راهاندازی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قم مشخص و به شهروندان و گروههای مخاطب اعلام میشود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم ابراز امیدواری کرد که با تأسیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی از نظر کمی و کیفی گسترش یابد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com