کد خبر ۲۵۶۵۶ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۴
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم:

مسئولان نگاه ویژه‌ای به اورژانس قم داشته باشند

رئیس پلیس راه استان قم گفت: قم همواره جزء سه استان نخست پرترافیک کشور محسوب می‌شود و با این وجود نیاز است مسئولان کشوری و استانی نگاه‌های ویژه‌تری به اورژانس قم و سلامت مردم داشته باشند.

به گزارش قم نا به نقل از ستاد خبری هفته سلامت استان قم، سرهنگ اردشیر جمشیدی‌راد امروز در آیین تجلیل از خیرین، حامیان و فعالان سلامت استان قم که در تالار امام علی(ع) دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و خیرین قم اظهار کرد: بحث سلامت دغدغه تمام مسئولین است.

وی افزود: اتوبان قم- تهران شاهراه مواصلاتی چندین استان کشور است و قم نیز همواره جزء سه استان نخست پرترافیک کشور محسوب می‌شود و با این وجود نیاز است مسئولان کشوری و استانی نگاه‌های ویژه‌تری به اورژانس قم و سلامت مردم داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم تصریح کرد: اورژانس قم در خدمت رسانی رتبه نخست کشوری را دارد اما نیاز است مسئولان توجه بیشتری به آنها داشته باشند تا شاهد ارائه خدمت بهتر و بیشتری از سوی پرسنل این مجموعه باشیم.

جمشیدی‌راد با اشاره به تاثیر بالگرد امدادی اورژانس قم در حوادث جاده‌ای گفت: آمارها نشان می‌دهد راه‌اندازی اورژانس هوایی قم در کاهش زمان رسیدن اورژانس بر صحنه حادثه، انتقال مصدوم به مراکز درمانی و کاهش تلفات تاثیر زیادی داشته است.

وی ابراز کرد: 10 سال است با کمک مردم و رعایت نکات ایمنی کاهش حوادث جاده‌ای و تلفات را شاهد بودیم و امیدواریم در بحث سلامت نیز مردم همکاری کنند تا آمار مصدومین و فوتی‌ها به حداقل برسد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com